neděle 3. června 2012

News 1.2 - I´m Back

 
Ahooj všichni!
S radostí vám můžu oznámit, že jsem se dnes v pořádku vrátila domů z dovolené a tím pádem i končí má dlouhá absence :-) Ano, 14 dní je opravdu dlouhá doba, takže jsem se poslední dva dny už nemohla dočkat. Je skvělé se těšit na ty maličkosti.. Těšila jsem se na svou postel, na svou koupelnu, na své velké zrcadlo :D, na můj pokoj, školu, přátele, domácí mazlíčky... a tak dále a tak dále. Bylo to skvělé, ale zkrátka už jsem ráda, že jsem doma. A abych řekla taky něco organizačně. No...v mobilu mám kolem 500-ti fotek a ve foťáku dalších 300 :D Krom toho mám i spoustu zážítků, zkušeností, pár nových kousků oblečení a hlavně hromadu nápadů na články. V tuto chvíli si to v hlavě ani neumím pořádně roztřídit, takže jsem zvědavá co z toho vznikne. Nicméně teď mám jeden den na to, abych se aklimatizovala a potom zase do školy.


V nejbližší době napíšu, ale fotky a články z dovolené asi nebudou hned, protože orientovat se ve stovkách fotek je fakt těžké :D



Žádné komentáře:

Okomentovat