čtvrtek 10. července 2014

Kanárské ostrovy Fuerteventura / report



Dovolená na Kanárských ostrovech je za mnou a já si pro vás připravila menší reportáž s fotkami :)

Na konci školního roku jsem navštívila Kanárské ostrovy, konkrétně ostrov Fuerteventura. Tento rok jsem se ani moc nezajímala, kam že to vlastně jedem a nechala plány na mamce. A vážně jsem byla překvapena. Fuerteventura je oprotí předchozím ostrovům, které jsem navštívila (Tenerife a Gran Canaria) tak trochu pustá, suchá a hornatá. Myslela jsem že jsme doletěli na špatný ostrov :D I když mám zeleň a květiny ráda, ještě víc mě dokáží zaujmout právě takové nehostinné krajiny, stejně jako minulý ro kna Kapverdských ostrovech. Tady jsem ale hlavně byla nadšena se spousty vysokých hor, sopek a krásných výhledů.




Pujčili jsme si auto a projeli opravdu celý ostrov ze všech světových stran. Kromě hor mě zde ale i překvapily nádherné pláže a krásně čistá průzračná voda v moři. Navštívili jsme i ty opravdu nejjhezčí na jihu a jak můžete vidět, jsou nádherné.






Byli jsme i v místním Oasis Parku a nafotili pár fotek zvířat. Řekla bych taková klasická zoo, které jako bonus obsahovaly show s papoušky, krokodýly, hady, lachtany, dravými ptáky.. Jen škoda,že ten den bylo zrovna přes 40 stupňů a bylo to víc než nepříjemné. Největším zážitkem asi byla možnost pohladit si krokodýla a hada a byla jsem úplně nadšena, když těsně kolem mě prošel lachtan. Jsou tak roztomilí ♥




Cenově se to asi vyplatilo více, nicméně letěli jsme z Mnichova s německou cestovkou a ty lety byly katastrofální. Letadla malá, na to jsme zvyklí i z Českých ale..Nebudete tomu věřit. 5 hodin letu a žádné jídlo ani pití! Vlastně ano, jedna houska s rybí pomazánkou hnusnější než ze školní jídelny v mini velikosti a k tomu asi 2 dl čisté vody v kelímku podobném misce pro psa. Nestačila jsem se divit a byla opravdu rozčílená, protože se nic z toho nedalo jíst ani pít a museli si kupovat předražené pití. Přecijen v letadle je jiný vzduch a taková troška vody na tak dlouhý let prostě nestačí. Mimo jiné se mi z toho všeho udělalo špatně a já poprvé v životě použila pytlík na zvracení. No prostě katastrofa, už to nikdy nechci zažít :D








Jinak počasí zde bylo zajímavé. Ráno zataženo jak kdyby mělo pršet a kolem 11-té hodiny se teploty vytáhly až na 35 a hlavně sluníčko pálilo. Naštěstí zde stále fouká, takže i ležení na pláži je mo příjemné. Všichni jsme se stihli spálit i opálit a celkově si myslím, že jsme si dovolenou užili. Přesto ji považuji spíše za průměrnou, protože mi trochu chyběla česká cestovka s kterou bychom se dozvěděli víc o zemi a taky jsme byli celkem málo u moře a spíše projížděli hory a seděli v autě :D I tak ale spokojenost, doporučuji :)


btw. co se nákupu týče, i v takové pustině jsme našli nákupní centrum s obchody populární u nás a to dokonce i Zara nebo Bershka. O tom co jsem si koupila v příštím článku.



3 komentáře: