středa 25. prosince 2013

Vánoční TAG



Milí čtenáři, všem vám přeji krásné veselé Vánoce, skvěle prožité svátky a šťastný Nový rok..Však vy víte co tím myslím, prostě jen to nejlepší do zbytku roku :) Byla jsem teď zase nějakou dobu neaktivní, to ale hlavně proto, že prosinec je vždycky dost hektický a hlavně už se mi nechtělo nic fotit, vzhledem k tomu že jsem včera konečně dostala zrcadlovku :D Takže teď už se konečně nebudu nervovat se starým foťákem. Dneska jsem si pro vás připravila celkem oblíbený "Vánoční TAG" a doplnila Vánočními fotkami a výzdobou u mě doma :)




1. Kdy se začínám těšit na Vánoce?
Dokud nejsou Vánoce připomínány, tak to nějak neřeším. Ale protože v obchodních centrech straší Vánoční výzdoba už od října, tak většinou už v tu dobu začínám sepisovat nějaké ty wishlisty, plánovat dárečky a tak dále. Tu pravou Vánoční horečku ale dostávám většinou týden před 1.prosincem, pak už to jde hrozně rychle :)

2. Mám ještě adventní kalendář?
Minulý rok jsem sice měla ten čokoládový koupený, ale už jsem neotevírala okýnko po okýnku a tento rok jsem to vypustila úplně :D Kalendáře jsou na to, aby děti odpočítávaly dny do Štědrého dne s tím, že už se nemůžou dočkat. Mě ale právě naopak štve že to přiběhlo tak rychle a já toho ještě spoustu nestihla.

3. Můj oblíbený Vánoční film?
Sám doma, Tři oříšky pro Popelku, Vánoční Express, My P.S Partner

4. Vtipné Vánoční zážitky/vzpomínky?
Když jsem jako malá dostala panenku Chu Chu a strašně jsem se vztekala když ji někdo vzbudil, když babička koupila mojí mamce stejný dárek jako já (začala jsem brečet, byla jsem z toho hrozně smutná!) a minulý rok taťka blbě otevřel šampaňské a roztřískal na stole co se dalo :D Je toho spousta, ale většinou jenom takové blbosti.



5. Můj typický Štědrý den?
Vzbudím se dříve než normálně, balím na poslední chvíli dárečky (někdy je ještě nakupuju), koukám na filmy/seriály, snídám vánočku (i když ji vůbec nemám ráda), pomáhám s večeří, čtu, jsem venku s pejsky, obvolávám své nejbližší a přeji jim krásné Vánoce, večeříme dříve než ostatní, jdeme pozdě spát......

6. Co jíme na štědrovečerní večeři?
Protože každý má rád něco, tak máme dohromady
2 polévky (rybí a hrachová) a 2 hlavní chody (kapr a losos). 

7.Vánoční tradice?
Nic zvláštního, prostě klasika. Až do večeře nesmíme nic jíst, abychom viděli zlaté prasátko (které stejně nikdy nevyleze), nesmí se odcházet od stolu při večeři. A během večeře úplně každým rokem posloucháme koledy od Mireille Mathieu.

8. Oblíbené Vánoční písničky?
Z amerických rozhodně All I Want for Christmas is You ve všech možných verzích nebo Mistletoe od Justina Biebera. Z českých pak asi Tichá noc, ale mám ráda všechny.

9. Nejlepší dárek, který jsem kdy dostala?
Pokud nebudu počítat ty skvělé dárky z dětství, tak to budou dárky za poslední tři roky. Tedy notebook, tablet a letošní zrcadlovka :)

10. Pravý nebo umělý stromeček?
Rozhodně pravý! Každý rok máme jedličku a miluji to, jak voní :)

1 komentář:

  1. Hello dear, you have great blog! Beautiful photos.Would you like to follow each other? I am your new follower in GFC 62.. Hope you visit my blog and follow me back ;o)
    Merry Christmas!
    Olga
    http://impromp-two.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat