neděle 1. prosince 2013

Americký Thanksgiving a "den díků"



Ti bystřejší už si určitě všimli, že si potrpím na svátcích a tradicích ze zahraničí. Už to tak bývá.. České svátky mě nechávají naprostou chladnou, často na ně úplně zapomenu, ale americký Den Díkůvzdání slavím :D Letos to byl už druhý rok a opět musím říct, že byl super. Sice to stále nebereme tak ve velkém jako v Americe, ale to hlavní tam bylo.
Zkrátka jsme si sedli s rodinou, dali si krocana (no, spíše jenom krůtí kýtu :D). Mimochodem, tohle maso je naprosto vynikající, kdo ještě nezkoušel, přichází o hodně. K tomu typické míchané brambory a brusinky! Mňam. A tentokrát jsem si i našla čas a upekla cookies. Nechci se nějak přehnaně chvástat, ale dělám bezpochyby nejlepší sušenky v okruhu mých přátel :D Asi vás někdy seznámím s mým tajným receptem, aby jste také mohli ochutnat (ikdyž vlastně vůbec není tajný) :)

Více o Thanksigiving - co to je, proč se slaví, kdy a jak se slaví a mnoho dalšího si můžete přečíst ve článku, který jsem napsala minulý rok. Klikněte ZDE


Málem bych zapomněla..Pochopitelně Den díkuvzdání byl už ve čtvrtek, takže článek píšu se zpožděním. Jenom aby jste si nemysleli, že jsem tak zmatená :D

A když už je to ten den díků, udělala jsem zde menší souhrn věcí, za které bych chtěla poděkovat.
Je toho hrozně moc, takže snad začnu od začátku ↓


1. Děkuji za to, že jsem se vůbec narodila a můžu zde být
2. Děkuji za to, že jsem se narodila v milující rodině
3. Děkuji za to, že jsem prožila radostné dětství
4. Děkuji za to, že mě taťka vždycky tak rozmazloval
5. Děkuji za to, že mě mamka naučila se trochu krotit a úplně nepodlehnout tomu rozmazlování :D
6. Děkuji za své blond vlasy, ikdyž mě někdy dost štvou
7. Děkuji za svou štíhlou postavu
8. Děkuji za to, že jsem se dostala na skvělou střední školu
9. Děkuji za svou nejlepší kamarádku
10. Děkuji i za ostatní přátele, které mám
11. Děkuji za své vědomosti, i když matika mi vůbec nejde :D
12. Děkuji za dnešní večeři, těstoviny, mňam
13. Děkuji za blog, u kterého jsem vydržela nejdéle ze všech a pořád mě to drží
14. Děkuji za neustálý velký výběr z knih a kosmetiky :D (někdy to ale trošičku nestíhám)
15. Děkuji tomu, kdo vynalezl youtube (podle mě něco naprosto úžasného)
16. Děkuji za Vánoce, které jsou už skoro tady
17. Děkuji za čtenáře, kteří sem rádi chodí a píší komentáře
18. Děkuji za lidi, kteří mě mají rádi, přestože jsem taková, jaká jsem
19. Děkuji Lauren Oliver a Veronice Roth za jejich skvělé knihy a těším se na další
20. Děkuji za obchod Reserved, protože v poslední době nakupuji oblečení jenom tam
21. Děkuji za to, že jsem zdravá (relativně)
22. Děkuji za tanec, který miluji a úspěchy naši skupiny
23. Děkuji za to že jsem ještě ani jednou nezaspala tak moc, že bych nestihla školu :D
24. Děkuji za to, že jsem se ještě nikdy neopila tak moc, že bych nevěděla jak se jmenuji...
25. Děkuji za novou bundu ze Zary, protože jsem se už bála, že budu chodit celou zimu ve vestě
26. Děkuji za nové sousedy, protože díky nim mi mamka konečně po roce koupila závěsy :D
27. Děkuji za to, že můžu každý rok jezdit na dovolenou k moři ( a že jsem tam ještě nikdy nepotkala žraloka )
28. Děkuji za černý čaj
29. Děkuji za naši skvělou pizzerii ve městě
30. Děkuji za to, že v naší školní jídelně vaří takové hnusy a tak tolik nepřibírám 
31. Děkuji za to, že jste se dočetli až sem :)

Tak to by bylo..Věřte mi, je toho tolik! To co jsem napsala bylo zcela spontánní a rozhodně jsem si to moc dlouho nerozmýšlela, takže pochopte, že některé body jsou vážně blbosti a zcela jistě jsem i na spoustu důležitějších věcí zapomněla. 
Teď mě tak napadlo. Ta poděkování jsou celkem hezký nápad. Co kdybychom z toho udělali projekt a každý by mohl přidat tolik poděkování, kolik bude chtít? Hah, teď jsem si určitě zlepšila karmu :D

Mějte se krásně a nezapomeňte nakupovat vánoční dárky včas (teď to říkám hlavně sama sobě, protože s tím mám velký problém) !



Žádné komentáře:

Okomentovat