úterý 1. října 2013

Oblíbenci za měsíc...Září

Oblíbenci za září jsou tady! Tentokrát zase některé části vynechám, jiné naopak přidám. Celkově jsem sem přidala hodně oblíbenců ještě ze srpna, protože jsem článek na srpnové oblíbence nepsala ;)

              

Asi to bude naprosto nepochopitelné, ale...já vážně nevím :D Ladybox jsem si tentokrát nekupovala, nic nového, žádný objev..


           
Etude House Wonder pore edition
Naopak v pečující kosmetice se mi dařilo opravdu hodně. Z ebaye jsem si totiž objednala celou sadu Wonder pore od korejské značky Etude House ♥ Všímavější určitě znají, ale protože jde o sadu, která u nás v českých eshopech není k sehnání, určitě napíšu nějakou větší recenzi, protože já jsem nadšená.




          

Beauty UK Pink Explosion No.32 
Už zase je v mých oblíbencích růžový odstín. Recenzi na něj jsem psala včera ZDE
Také jsem si ale hodně oblíbila stříbrný lak z Primarku a oranžový od Catrice, recenzi najdete ZDE









Salep
Z pití jsem si šíleně oblíbila tzv. Salep. Neptejte se mě co přesně to je, protože sama nevím. Ale já jsem si ho v poslední době často dávala v čajovnách, takže tam by měl být k sehnání. Jde o sladký bílý nápoj, chutnající trochu jako pudink, možná něco málo z vaječného likéru, ale alkohol to není :)













Mozartovy koule
A pokud máte chuť na něco ještě sladšího, tak určitě musím doporučit typickou dobrotu z Rakouska tzv. Mozartovy koule, neboli Mozart kugeln. Miluju je prostě! Rodiče mi je často dovážejí z Rakouska, protože tam nejsou tak drahé jako u nás. Určitě jednou vyzkoušejte, ta cena v u nás je hrozná, ale stojí to za to.


















           

My P.S Partner
Nejdřív mi tento film připadal jako celkem velká blbost, ale ve skutečnosti je ten příběh úplně kouzelný. Miluju hlavní postavy, humor, zamilované scény, smutné i veselé. Klasická romantická komedie, která mi přirostla k srdci a patří k mému nejoblíbenějšímu filmu vůbec.




         

Horečka - Lauren DeStefano
Tereza - Magda Váňová
7 dní hříchů - Josef Urban

Horečku jsem si za tento měsíc oblíbila nejvíce, zbývá mi posledních 20 stran. Další dvě knihy jsem pak vyhrála v prázdninovém knížním hopu, takže už jen díky tomu, že jsem je vyhrála jsou automaticky mými oblíbenci za měsíc :D




     

Jak vidíte, jde ještě celkem o letní kousky, ale i tak jsem se snažila v posledních zářijových teplých dnech vynosit věci pro léto. Vtipné je, že oba kousky jsem zdědila po mamce, nebo prostě jen vyhrabala ze skříně s tím, že už je nenosí. Takové krásné, škoda aby ležely ve skříni no ne :)? Hlavně mám rádost z toho krajkového topu, i když je pravda, že je trochu krátký, takže asi ho budu moct vytáhnout zase až v létě :(















 Náramky z Kapverdských ostrovů
- všechny tři jsem těžce usmlouvala na pláži a
mám vážně velkou radost. Jen tedy nechápu, jak
je mohli prodávat za 10 euro/kus :O
Kabelka Gerry Weber 
- Moje láska, původně byla ještě větší, mamka mi
ji trochu zkrátila, přešila, takže mám teď super velkou tašku tak akorát do školy :)














G-dragon -  Crooked ♥
Celé nové album Coup D'etat ZDE







Žádné komentáře:

Okomentovat