úterý 22. října 2013

Forever21 a jednodenní procházka Vídní

Minulý týden jsem měla možnost na jeden den navštívit Vídeň. Řeknu vám, je to vážně hezké město, krásná architektura a líbilo se mi, že tam není takový zmatek a přelidněno jako v jiných městech.

Vzhledem k tomu, že do Rakouska se dostanu několikrát do měsíce, není pro mě návštěva Vídně nijak extra významná událost a jela tam hlavně kvůli nákupům, na které jsem měla zhruba dvě hodiny čas v Kartner Strasse (omlouvám se, ale vážně netuším jak na mé klávesnici naťukat přehláskované písmena, takže si to zkuste domyslet :D ). Mám i pár fotek, tak se vám aspoň přibližně pokusím vysvětlit, co jsem vlastně viděla.



První zastávkou byl dům Hundertwasser, který je opravdu originální a hraje všemi barvami. Byl postaven právě panem Hundertwasserem s tím, že chtěl trochu narušit Vídeňské předměstí, kdy všude bylo všechno stejné a trochu nudné. I dnes zde normálně žijí lidé a na střeše rostou stromy. Vůbec by mi nevadilo v takovém domečku bydlet, protože je vážně super :))

Kašna před Hundertwasser domem


Další zastávkou byl zámek  Belvedere, kde jsme se prošli po areálu a hezkou zámeckou zahradou.



Taktéž zámek Belvedere. Všimli jste si, jak jsou všechny budovy nádherně spravené? Jako nové.





Miluji House od Parliament v Londýně, ale uznávám, že tenhle parlament je také nádherný! V jednu chvíli jsem si ani nepřipadala ve Vídni, ale spíše někde ve starověkém Řecku. Ty sloupy jsou boží :)





Parlament



Pomník u parlamentu..Jestli má nějaké jméno, tak se mo omlouvám, ale netuším.

 

No řekněte, nepřipadá vám jako bych šla po chodbách školy čár a kouzel v Bradavicích :)? Mám podezření, že se to vážně natáčelo tady..Akorát mi tam teda vzadu leží bezdomovec :D


Burgtheater..Tak dlouho už jsem nebyla v divadle, vevnitř to musí být nádherné.


 A konečně můj super komentář k nákupům :D Kartner ulice je nejluxusnější a nejznámnější ulice ve Vídni (plus ještě jedna, tam jsem ale nebyla). Mohla jsem zde na vlastní oči vidět obchody jako Chanel, Prada, Dior, Gucci, Louis Vuitton a podobně. Obchody to byly obrovské, pomalu pozlacené s nádhernými výlohami. Našly se zde ale i levnější obchody jako například Tally Weijl. Tyto obchůdky byly ale právě naopak hodně malinké a do druhého patra se většinou chodilo po úzkých schůdcích. To hlavní jsem ale našla. FOREVER 21.. Kdo tento obchod nezná, tak se omlouvám, ale..Kdo by neznal forever 21? Ten oblíbený obchod, který je pouze v anglii a americe a všechny youtuberky a vlogerky o něm pořád mluví ve svých haul videích a podobně. Prostě jsem neskutečně ráda, že jsem se i já sem mohla kouknout. Přesně podle mých očekávání, sortiment byl moc hezký. Sice to nebylo tak, že to po šem šáhnu bych si hned koupila, ale našla jsem zde hlavně přenádherné šaty všech stylů a krásné svetříky na zimu. Ceny se většinou pohybovaly od 20 euro, takže nijak extra levné, ale třeba 20 euro za nádherné šaty je slušná cena. Zkoušela jsem ještě jeden krásný svetřík, ale v přepočtu by mě stál skoro 600 korun, což už je trochu hodně, takže jsem to nakonec vzdala. I tak jsem si ale koupila jedny krásné černé šaty za 21 euro a jsem ohromně spokojená. U nás doma mám neskutečný problém sehnat šaty a ve forever 21 jsem zkoušela asi 5 šatů a všechny mi seděly. Bylo to vážně těžké rozhodování. Celkově mám ale z tohole obchodu skvělý pocit a rozhodně se tam chci zase někdy vrátit a nakoupit toho trochu více :))




3 komentáře:

  1. Viedeň je prekrásne mesto, tiež by som tam bola hneď keby som mohla :) a značku F21 mám veľmi rada mám od nich aj pár vecí, škoda, že u nás nemá zastúpenie :) MIssy
    LipstickJungle

    OdpovědětVymazat
  2. Pekné fotky! Tiež som už bola vo Viedni. :)

    OdpovědětVymazat