neděle 27. října 2013

Essence 05 Black To the Roots



Značka :  Essence
Limitovaná edice : Floral Grunge
Název : 05 Black To The Roots








Barva
Tento lak je prostě magický. Jde o matný černý lak s kusy malinkých třpytek. Ty jsou ale jen hodně nevýrazné, takže se nemusíte bát, pokud nemáte o nějaký extra třpyt zájem.  Taktéž nemůžu úplně stoprocentně říct, že jde o černou. Možná trošičku světlejší odstín černé. Připomíná mi vždycky večerní oblohu.

Krytí + výdrž
Krytí je super, stačí jedna vrstva a díky přítomnosti trochy třpytek lak drží krásně celý týden.

Celkový názor
Celkově můžu říct, že jde o velice povedený lak. Používám ho hodně často, pracuje se s ním dobře a hlavně dlouho vydrží. Ale až nedávno jsem si všimla, že je lak opravdu matný, což není úplně běžné u laků že :)



A pochopitelně můj malý komentář k tomuhle nail looku. Většinou se vždycky inspiruji z internetu, tentokrát je tohle ale naprosto z mé hlavy a ani jsem si nikde nedopomohla. Zkrátka a dobře první co mě napadlo bylo : Zářívá noční obloha plná hvězd :) Základní vrstva je z právě zmíněného laku, nenechte se ale zmást, protože na konečky nehtu jsem dala celkem silnou vrstvu stříbrného laku pro třpytivý efekt. A co by to bylo za oblohu bez hvězd? Nechyběly ani dvě hvězdičky na palci a prsteníčku každé ruky. Já jsem moc spokojená, konečně nehty které mají nějaký význam a opravdu něco představují!





1 komentář: