středa 2. října 2013

#ABTOBERFEST Tréninkový plán na říjen

http://blogilates.zippykid.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2013/09/oct-20131.png

Říjen je tady! A s ním i mé odhodlání zase pravidelně posilovat. Já vím, nepotřebuji to zas tak moc. Pohybu mám i tak celkem dost, sportuji, ale stejně si po tomhle cítím lépe a navíc mám vyloženě radost z toho, když mám hezky tvarované ruce a břicho. Zkrátka cvičení+sport+posílování by měl každý mít ve svém denním, nebo alespoň týdenním režimu. Pro tento týden si budu sem pečlivě (jako do deníčku) psát své pokroky, jak se mi každý den dařilo a jestli jsem vše plnila, podle kalendáře, který vidíte výše. Celý program je vytvořen Casey Ho z www.blogilates.com, kdo nezná, určitě koukněte na její stránky. Pokud chcete mít k říjnovému kalendáři přístup, musíte se ale zaregistrovat k odběru a poté vám příjde na mail přístupové heslo :))

Pro každý den je většinou připraveno zhruba 5 videí s různými cviky. Dohromady to vychází asi tak na 40 minut cvičení denně. Už teď musím říct, že to pro mě není reálné. Jde o to, že se vracím pozdě domů a jsem ráda když si najdu (a odhodlám se) si sotva na těch 10 minut zacvičit :D Takže si jako cíl pro první týden dávám, že splním více jak polovinu za každý den :D

Zde najdete všechny informace o říjnovém programu, cviky, videa, úkoly apod..
 
1.týden

1.října 
Začala jsem až od 2.října

2.října October 2
Začala jsem celkem pozdě, dost jsem to odkládala ale nakonec jsem zvládla 3 videa z pěti a to jsem skončila už jenom kvůli tomu, že bylo už celkem pozdě a ještě jsem potřebovala dodělat pár věcí do školy. Dnešek byl zaměřený na zadek a nohy.
"Butt on Fire" - Tohle už jsem jednou cvičila někdy v červenci, takže jsem věděla do čeho jdu. Kdyby video trvalo o polovinu déle, tak to asi vzdám, ale takhle se to dalo přežít :)
"Victoria Secret Butt" -  Pro mě asi nejtěžší část dnešního cvičení. Bylo celkem dlouhé, ale především ty cviky byly neskutečně dlouhé. Připadalo mi jako bych těma nohama kmitala ne minutu, ale rovnou pět minut v kuse :D
"My thigs are dying" - Stehna mi nezemřela :D Nebylo to vůbec tak hrozné, dokonce mi cviky při kterých se různě poskakovalo na nohách připadaly lehké.
Škoda že jsem nestihla "Inner Thigh Clarity"...Ale jinak si myslím že to bylo celkem v pohodě, jen mám strach aby m zítra nebolela stehna :D

3.října
Cvičení na břicho plus cardio bylo fajn. Sice se mi chtělo o hodně míň než včera, ale zvládla jsem to!
"6 Pack Abs in 6 Moves" - Tohle bylo trochu zvláštní, nějakým způsobem mě to prostě nebavilo a byla jsem trochu zmatená jak se tam střídala Casey a ten chlapík :D Ale ten poslední cvik do svíčky byl boží!
"Hot Abs" - Mě naopak bavilo asi nejvíce. Cviky nebyly nějak šíleně náročné,  občas jsem si u něčeho i odpočinula a čas rychle utekl.
"One more night Cardio" - By mě asi zabilo, kdyby bylo o pár minut delší. Nečekala jsem zrovna tohle na konec, spíše bych to asi hodila na začátek no :)

4.října
Měla jsem trénink, takže pohybu až až..Přesto jsem si chtěla zkusit alespoň něco "kratšího a lehčího"
"Want U Back Arms" - Sice mělo jenom 5 minut, ale mě to připadalo jako věčnost, protože se po celých pět minut dělal jeden cvik na tricepsy a ty mě ještě teď bolí :D 

5.října
Dnes jenom dvě videa, přijela ke mně kamarádka na noc a na víc cvičení už jsem neměla ani čas a ani náladu.
"Gentleman challenge" - Byla prostě super. Workout na písničku Gentleman byla prostě super, zábavná a rychle utekla.
"Beautiful burn" - Taktéž v pohodě, nic extra těžkého

6.října
Dnešek pod názvem rest day, tedy odpočinkový den. Já jsem ho ale využila spíše jako dohánění restů toho, co jsem nestihla. Proto jsem si ze 4.října zacvičila
"Back attack", který nebyl nijak extra náročný, takže jsem si docela i odpočinula a
"Stretching for flexibility" - Nejlepší video za celý týden. Mám ráda tohle protahování, trochu jsem se u toho uklidnila uvolnila.
Vlastně celkově byl dneska fajn den na cvičení, protože jsem teď večer zjistila, že vůbec neumím učivo na zítřek do školy, chytla jsem nervy, propadla úplné depresi a tak jsem si to vybila právě na tom cvičení. To je snad poprvé v životě, kdy jsem nechtěla ať to přestane :D Teď už se bohužel budu muset jít učit no :/

7.října 
Dnes splněno :
"Miley Cyrus Abs"
"Good Time Abs"

2.týden

8.října
Trénink, návrat večer, pohybu dostatek, takže jsem dneska necvičila. Vím, že bych mohla, ale prostě už jsem mi nechtělo. Doženu to v jiný den :D

9.října
Dnes úplně úžasné workouty! Bavilo mě to hodně. I když jsem začala zase celkem pozdě a myslela, že se na to vykašlu, nakonec jsem stihla 3 videa a možná bych si i dala ještě jedno.
"Gangnam Style Cardio" - Tak tohle mě bavilo neskutečně moc. Klidně bych si to zopakovala ještě jednou a ani jsem u toho nějak extra neumírala :D
"Spring Fling" - Jsem si dala úplně nakonec a mám z toho vážně radost. Workout, u kterého jsem se celkem zapotila a dost mě to unavilo, ale přesto hodně bavilo. Podobné cviky jako v Gangnam Style Cardio. Ten poslední cvik, i když vypadal jako nejtěžší ze všech, tak jsem ho zvládla levou zadní, až jsem se tomu divila.
"Corset Workout" - Se mi za dnešek líbil nejméně. Cviky nebyly špatné, ale někdy jsem si už musela dát pauzu a vyloženě mi vadil ten cvik při kterém se tak nahýbalo do boku. Děsně mě z toho bolely záda a byla jsem celá pokřupaná. Jinak ale fajn :)

10.října
"Arms on fire" - Ruce mám celkově docela silné, takže mi to nedělalo až takový problém. Pohodička :)

11.října
Dneska jsem měla zase trénink, jako vždy, přišla jsemp pozdě večer, takže jsem se už na cvičení vybodla. Doženu zítra.

12.října
Odpočinkový den, já jsem ho ale využila k malému dohánění restů.
"Feel Good Stretches" - Fajn, ale střečink z minulého týdne se mi asi líbil trochu více :)
"Playa Del Plank" - Celkem děs :D Dneska mi prostě cvičení nějak nešlo, nebyla nálada, nebavilo mě to nebo já nevím. 

13.října
Ano, uznávám že tento týden jsem se na cvičení celkem vykašlala. Moc jsem toho nestihla a vůbec z toho nemám radost. Ale na druhou stranu, bylo celkem hodně učení a málo času, takže si protentokrát odpouštím..Ale příští týden zaberu více!!


Určitě se taky zapojte! Je jedno kdy začnete a určitě se se mnou podělte o nějaké zážitky nebo názory se mnou . Přeci jen, když je nás více, jde všechno lépe :))


1 komentář: