úterý 20. srpna 2013

L'oréal New Nude Magique BB CREAM



Značka: L'oréal Paris
Název: New Nude Magique BB Cream
Druh: BB cream
Zakoupený odstín: Light Skin Tone

Co slibuje?
- s 5-ti účinky v jednom krému
- hydratuje po celých 24hodin
- sjednocuje tón pleti
- rozzařuje pleť
- kryje nedokonalosti
- chrání pleť před škodlivými volnými radikály a zároveň i proti slunečnímu záření
- nemastný lehký krém
- obsahuje antioxidanty a UV ochranu
- vhodný pro všechny typy pleti
- obsahuje inteligentní pigmentové kapsle, které se přizpůsobí odstínu pleti






Design
Jedna z předností tohoto BB creamu, je právě samotný vzhled. Bílá 30ml tubička s fialovým vrškem a nápisy vypadá opravdu luxusně a i samotný aplikátor je na dávkování lepší, než jiné (např.BB cream od Maybelline)

Vůně
Nic co bych měla potřebu celý den čuchat. Je to stejné jako Dream Pure od Maybelline. Jde o spíše chemickou vůni, která ale na obličeji už cítit nejde. Tedy nic, co by mi vadilo.

Konzistence a barva
Konzistence je podle mě neskutečně příjemná. Jde o ten typ BB creamu, který je prvně bílý a po rozetření by se "měl" přizpůsobit barvě pleti. Konzistence je, jak už jsem řekla moc příjemná, dobře se roztírá, pleť je po ní taková jemná. Jenže! Barvě něco chybí. Neříkám, že je to katastrofa, ale rozhodně to není ono a jde o klasický oranžový bb. Vzhledem k tomu že mám nejsvětlejší odstín jsem čekala něco trochu světlejšího. Ale jak říkám, není to špatná barva, jen nemám ráda, když je krém tmavší než moje pleť, protože pak jdou vidět přechody z pleti na krk nebo u vlasů a je to prostě takové blbé.

Účinky
Krytí je průměrné, není to nic moc ale já žádné extra krytí stejně nepotřebuji, protože si potom připadá jako porcelánová panenka :D Moc neflekatí, nedělá žádné extra problémy. Co mě ale osobně vadilo, byla výdrž. Sice jsem ještě večer pořád bb měla na obličeji, ale jde o to, že při jakémkoliv kontaktu s čímkoliv se bb otiskne na všechno. Například ve škole když jsem si dala na obličej sešit, tak byl celý oranžový!! A považuji za dost velké mínus, když si člověk ani nemůže šáhnout na obličej, aniž by mu na ruce nezůstala oranžová stopa. Hrozné! Další mínus je, že jsem po něm měla neskutečně mastnou pleť. Co hodinu jsem se musela utírat nebo alespoň přepudrovat, abych nevypadala jako úplný masňák :D A to jsem ho používala někdy od března do května, takže vedro opravdu nebylo. 

Stížnosti, které jsem postřehla z recenzí
  • Celkem drahý v poměru s kvalitou - Pravda
  • Odstín do oranžova - Pravda
  • Mapy na obličeji! - ...
  • Neroztírá se dobře - viz konzistence, roztíral se mi dobře
  • téměř nulové krytí - Jsou i horší, ale není to nic extra
  • je nepřirorozený - Opět jsou i horší, není to tak špatné
  • dělá fleky  - Ano do jisté míry..Udělal mi fleky na mém sešitě :D
  • vysušuje - To nevím, já naopak měla více mastný obličej

Závěrečné hodnocení
Takže, tento bb cream určitě není špatný, vlastně byl celkem hodně fajn. Ano, vadila mi ta barva, vadilo mi, že jsem měla z toho mastný obličej, vadilo mi že jsem měla oranžovou barvu otisknutou všude, ale nakonec...Používala jsem ho dlouho, vypotřebovala do konce. A když něco vypotřebuji, znamená to, že to není úplná katastrofa. Takže nemůžu tenhle produkt úplně odsoudit, ale spíše bych počítala s menšími problémy, pořádně si vyzkoušela ten odstín a hlavně nekupovala za plnou cenu! Nevím kolik stojí teď, ale za ty peníze se nevyplatí. Možná za 150 korun bych si ho koupila znovu (ale spíše ne :D)



Před rozetřením
Po rozetření

5 komentářů:

  1. mám pocit, že po rozotretí nevyzerá úplne jednotne

    OdpovědětVymazat
  2. fíha, vážne vyzerá dosť tmavý na to, že to má byť najsvetlejší odtieň

    TravelDreamLove

    OdpovědětVymazat
  3. vyzerá dosť tmavo
    http://keepcalmanddowhateveryouwant.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani ne tak tmavo, jako spíš oranžově. To je myslím že ten hlavní problém :/

      Vymazat
  4. ja so skusala len vzorku v obchode, ale aj ten najbledsi mi prisiel oranzovy:/

    OdpovědětVymazat