úterý 13. srpna 2013

Lívanečky s borůvkami a medem


Taky občas nevíte, co si dát na snídani, nebo vám prostě jen dochází nápady na jakékoliv menší jídlo? Já přiznávám, že ano a proto se snažím teď ve volných dnech sepsat co nejvíce nápadů, ať pak ráno před školou nemusím dlouho uvažovat :D Dneska mám pro vás super tip na lívanečky s medem a borůvkami.

Nebudu si hrát na chytrou, myslím že lívanečky zná úplně každý, ale třeba já na tuhle dobrotu úplně zapomněla, takže i pro připomenutí je to fajn ;)

Co budeme potřebovat?
Lívanečky  (Aneb klasické palačinky v menším provedení. Pokud chcete něco trochu zdravějšího, na internetu najdete spoustu receptů na zdravé lívanečky ;))
Šlehačka
Med
Borůvky  (Teď v létě není problém nasbírat, ale pokud nemáte borůvky, můžete použít i jakékoliv jiné ovoce, třeba banán, maliny, jahody, švestky..nebo cokoliv jiného, jak je libo :) Mě se ale nejvíce zamlouvají ty borůvky)




Postup je úplně jednoduchý. Vezmeme jeden lívaneček a dáme na něj šlehačku , posypeme borůvkami a přidáme trochu medu. Přiklopíme a znovu to samé. Záleží jen na vás, jak vysoký si ten lívanec uděláte, klidně i deset pater :D Ale je to dost syté jídlo, takže doporučuji to s těmi patry nepřehánět.





A to je celé! Jednoduché že :)? Já jsem si tuto porci tentokrát udělala větší, takže všude plno borůvek, ale můžete vrstvit jenom se šlehačkou a třeba až nahoru dát borůvky. 
Další skvělou výplní může být například kombinace zmrzliny s tvarohem, mňam :)


A! Snad jen ta nejdůležitější rada. Je dobré si ten "lívancový mrakodrap" připevnit párátky, jinak se vám stane tohle. Zbortilo se mi to krátce po vyfocení, takže jsm měla docela štěstí. Nebojte, chutná dobře tak i tak, akorát už to teda nevypadá tak hezky :D



A co  vy nejraději snídáte? Nějaké tipy? :)


7 komentářů:

  1. Super tip, hlavne s tými špáradlami, to by mi nenapadlo, že sa to rozsype...
    Inak snídane sú raňajky? Lebo ak áno, tak je to trocha náročné na čas, ak potrebujem rýchlo odísť do školy. Ale ako taký olovrant je to super. Milujem lievance aj borovky, hneď zajtra si spravím, mňam-mňam

    TravelDreamLove

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo "snídaně", ve slovenštině raňajky :) Pokud ráno nestíháš, tak to asi na ráno není úplně dobré, ale já si vždycky ráno dám alespoň 20 minut čas na snídani, takže to občas stíhám :D

      Vymazat
  2. Spravila si mi strašné chute :))

    http://keepcalmanddowhateveryouwant.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. ó, mňam, tak do toho by som sa hneď a s chuťou pustila!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  4. Kdybych měla ráno čas (jakože teď o prázdninách mám) a hlavně nebyla líná (což jsem) tak bych si dělala královský snídaně každý den :D a lívančeky někdy na snídani zkusím, vždycky to byly zatím jenom wafle :D

    http://bezlepkovebrno.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat