čtvrtek 4. července 2013

PRIMARK Haul


Tak trochu pokračování článku ze včerejška. Tentokrát už to ale nebude nic jiného než "Britské nákupy", přesněji oblečení z Primarku. Kdo nezná Primark? No, já ho třeba neznala, ale je v UK hrooozně moc populární a rozhodně neslouží jen pro turisty, ale i místní tam hodně nakupují. Prostě hromady a hromady levného oblečení. Tak se koukněte, já myslím že jsem ulovila docela dobře, i když některé kousky na fotkách nevypadají tak hezky jako ve skutečnosti.



Lodičky - miluju je, strašně moc! Věřili by jste tomu, že tohle jsou vlastně mé první boty na takhle velkém podpadku? Ale tak když máme příští rok ty taneční :) Jsou pohodlné, krásné, jednoduché, dokonalé




Trocha extravagance neuškodí ne :) Koupila jsem si to s myšlenkou, že si kupuju super cool tílko. Doma jsem ale zjistila, že je docela dost dlouhé a tím pádem se dají použít i jako naprosto úžasné mini šaty. Takže jsem vlastně zjistila, že jsem si koupila něco, co už pěkně dlouho dobu sháním..a    to jsem o tom ani nevěděla. (na té fotce to vypadá hrozně krátce, ale věřte mi že není)


 Tričko navíc, docela obyčejné, ale bylo tak nehorázně levné, že jsem si ho prostě musela koupit. Na druhou stranu je ale takové jemně krajkované nebo jak to nazvat. Však to jde dobře vidět na druhé fotce.



 Nechápu proč jsem si to tričko kupovala :D Asi mě ovládla ta anglická mánie, kde na vás všude vyskakují britské vlajky, tašky, trička, hrníčky...a nabyla jsem toho dojmu, že si taky musím nějaké pořídit. Mimochodem, asi mi v tu chvíli vůbec nedošlo, že už doma jedno tričko s britskou vlajkou mám.



  Super letní mikina, taky byla hrozně levná a připadá mi fajn. Je opravdu tenká, takže ji můžu v pohodě nosit i v létě třeba večer aniž bych umřela vedrem. 



Ta fotka je naprosto katastrofální, ale jinak je to tílko vážně boží. Je taky trochu delší takže možná s ním ještě něco vymyslím.



Tak tohle byla láska na první pohled. Stálo 3 libry, což je opravdu hodně hodně málo a já jsem už delší dobu chtěla tričko s nějakým zvířetem. No a když jsou tam ještě ty ostny, tak jsem ho musela mít. Jen bych možná měla zmínit to, že šlo o poslední kousek a já si ho koupila asi tak o 5 čísel větší než moje velikost :D Jsem blázen no. Naštěstí jsem to vyřešila tak, že si budu na boku dělat "cool" uzlík, takže to ani nepůjde poznat.




   Další velká radost. Přiznejme si to, kdyby tam ještě byla přilepená nálepka Vans, tak si ani nikdo nevšimne že to je fake. Jelikož jsem si nedávno koupila Niky, tak už jsem si nemohla koupit žádné dražší tenisky, ikdyž ty Vansky se mi teda fakt líbily. Tím pádem je to ale už vyřešené :)

 
 

Tímto definitivně uzavíram téma "Anglie" a v příštím článku už se posuneme někam do reálu-přítomnosti nebo jak to nazvat. Sice jsem pořád dost nemocná a můj foťák se rozhodl "neumět fotit", takže uvidím co z toho vzejde. Užívejte prázdniny a tak, ahoj! 





Žádné komentáře:

Okomentovat