středa 10. července 2013

Maybelline Ny DREAM PURE BB cream


"Maybelline New York představuje svůj první BB krém s jedinečným složením, díky kterému dosáhnete dokonale přirozené a chráněné pleti během pár sekund i bez použití zrcadla.
  Značka Maybelline vyvinula jedinečný produkt, který zmírňuje nedokonalosti, povzbuzuje, rozjasňuje a viditelně vyhlazuje pleť, přizpůsobuje se jejímu odstínu, hydratuje ji po celý den a zároveň poskytuje ochranu SPF 30 proti UV záření. BB krém Dream Fresh má strukturu gelu na vodní bázi bez obsahu olejů, nezatěžuje a nemastí proto pleť. Díky tomuto složení produkt dokonale splyne s pletí a zaručuje jednoduchou aplikaci s přirozeným výsledkem. Nehrozí totiž, že vám na obličeji nechá nevzhledné skvrny a mapy. Díky provedení ve čtyřech svěžích odstínech si svůj BB krém vybere každá žena."



Řeknu to naprosto upřímně...Dream Pure je můj nejlepší BB cream, jaký jsem kdy měla. Sice jsem ještě netestovala pravé asijské BB a je mi jasné, že asi budou o hodně lepší. Ale na druhou stranu můžu říct, že jsem už vyzkoušela hodně těch drogérkových "vychytávek" a nakonec jsem přeci jen narazila na ten pravý.



Ano já vím, nejde tam vidět ten rozdíl :D Ale vážně tam je!



Dream Pure můžete koupit ve dvou provedení. V klasickém růžovém anebo v modrém, které mám já. Tohle modré právě píše "for oily skin", tedy by to mělo být pro mastnou pleť.

Tak tedy hezky od začátku. Obal se mi svým designem líbí. Aplikátor není špatný, mohl by být lepší ale nijak extra na nervy z něho nejsem :)

Odstín je skvělý. Na výběr jsou myslím tři odstíny, já mám medium a můžu říct, že není vůbec tmavý. To se docela divím, protože většinou u všech ostatních BB jsem měla nejsvětlejší odstín a stejně to bylo pořád tmavé. Trochu jsem uvažovala i nad světlejších odstínem, ale nakonec jsem vzala medium a jsem moc spokojena. Na léto při jemném opálení je to prostě bomba. 

Vůně není nijak výrazná, necítím ji na sobě. Ale samotný krém mi moc nevoní, cítím jenom nějakou jemnou chemii :D Ale jak říkám, nijak neobtěžuje na pleti.

Krytí. Tak, tady by si možná hodně lidí postěžovalo. Řeknu to takhle, BB creamy jsou tu od toho, aby jste na sebe nemuseli dávat těžké makeupy, ale jenom něco lehkého..Jen takový podklad. Proto tady prostě nemůžete čekat nějaké zázračné krytí. Ze všech krémů co jsem měla, kryje nejméně. Ale, vážně vůbec mi to nevadí. Nevytvoří vám dokonalou masku na obličeji, ale pouze takový ten hezčí nádech v obličeji, který mě osobně naprosto stačí ;-)

For oily skin. Tak tenhle nápis je podle mě úplná blbost. Nevím, jaká je ta růžová verze Pure Dream BB, ale u modré verze nevidím žádnou změnu, že bych měla pleť méně mastnější nebo něco takového. Možná to bude tím, že je léto, ale i tak. Prostě je to podle mě hloupost.



Dream Pure BB cream je skvělý lehký krém na léto s kterým se nemusíte nijak extra zatěžovat. Dobře se nanáší, je lehký, nedělá fleky, nesráží se, nedrobí, neoranžoví. Zkrátka jsem s ním neměla absolutně žádný problém. Krytí je ucházející, nic extra ale to nejhorší zakryje. Pro mě se stal absolutně nejoblíbenějším právě tím, že s ním nemám žádný problém, vyhovuje mi odstín a hlavně se už pak celý den nemusím otravovat s tím že by se mi támhle a támhle udělala oranžová mapa. Za mě palec nahoru a moc doporučuju! (jen prosím nečekjte od Pure Dream účinky make-upu)




1 komentář:

  1. K těm odstínům. Jsou tu na trhu dva. Nanesla jsem si na jednu půlku obličeje odstín Light a na druhou Medium - ukázala se dvěma nezávislým lidem a ani jeden nevěřil, že mám každou půlku obličeje jiným odstínem - mám je na obličeji uplně stejné. Jsou tak lehký, že se oba přizpůsobily mé barvě pleti. Trochu sem tam zvýrazní sušší mapky, ale jinak působí pleť sametově.
    Za mě také obstojný BB krémík.

    OdpovědětVymazat