pátek 5. července 2013

I'm obsessed with.. #1 (Oční linky)


"Páteční meme z dílny Emily L (http://knizni-koutek.blogspot.cz/) . Podstatou článku je zveřejnění obsese, kterou může být libovolná věc, osoba, jídlo, kniha atd., spolu s krátkým informativním článkem."




I'm obsessed with...
   OČNÍ LINKY

Ano, naprosto jsem propadla očním linkám. Teď ale nemluvím o takových těch černých rýhách pod očima ve stylu emo (nebo Taylor Momsen). Mluvím o těch dokonale přesných nádherných horních linkách ♥ Možná jste si toho všimli, ale za posledních pár let se to stalo velkým hitem a dnes už nosí horní "smyčky" každá druhá holka. Ale není to jenom o tom udělat čáru a jít, chce to hodně praxe.

Já osobně jsem nikdy nebyla zastánce linek a vždy nosila jen a pouze řasenku. Pak jsem to začala vidět na různých blozích, videích a obrázcích a tak jsem zkusila své první horní linky. No, vypadalo to vážně jako křivá bledá čára. V té době jsem to navíc ještě zkoušela tužkou "kopáčem" :D Každý víkend jsem to zkoušela znovu a znovu a pak jsem linky začala nosit i do školy. Vůbec to ale navypadalo jako na fotce níže, byly to spíše jenom takové milimetrové ocásky, kterých si nikdo nevšiml. Jenže! Pak jsem si koupila svůj první eyeliner fix, který dokázal dělat mnohem přesnější a tmavší linky, které se už tolik nerozmazávaly a něco i vydržely. Dny plynuly a já stále trénovala malování ocásku. No, a teď jsem tady. Linkuju už 9-10 měsíců a považuju se za profíka :D

Tyhle nevinné linky jsou ale pěkné zlo. Vypadá to dobře a stala jsem se na tom závislá. Ještě větší hrozbou ale je, že přidáváte pořád více a více. Když si vezmu, už čeho jsem začínala a co jsem považovala za mega hodně a co teď denně nosím...tomu říkám změna. Ale nestěžuju si, sice mě to stojí každé ráno nervy, ale za výsledek se vždycky musím pochválit :) Dodává to celému vzhledu takový ten bod navíc a navíc zvětší a zvýrazní oči.

No jo, mamka mi už občas říká, že jsem zmalovaná a přeháním to, ale snažím se to omezit. Nebo alespoň už nepřidávat, haha..:D



 A jak jste na tom vy s linkami? Zkoušeli jste? Jak dlouho jste museli trénovat než jste s nimi vůbec vyšli mezi lidi? Všechno mě zajíma :)

+ menší galerie, protože to prostě musíte vidět ♥ 




Jo, nějak takhle asi vypadají momentálně ty moje :)






 Touhle fixkou momentálně linkuju. Maybelline NY Master Precise Liquid Eyeliner ;-) Mám ji koupenou už podruhé a myslím že u ní i zůstanu, protože je vážně úžasná. Chystám i recenzi.




Žádné komentáře:

Okomentovat