pondělí 22. července 2013

Fotky z dovolené v Rakousku 2013


Jsem zpět!! Nevím jak vy, ale mě ten týden neskutečně rychle utekl a těď mě docela štve, že už je 21.7 a přitom vlastně jsem ještě ani nezačala se všemi svými plány a...prostě to nějak rychle utíká. Ale na druhou stranu, věřili by jste tomu, že se těším do školy?! Ne, nemyslím učení, zkoušení, písemku a tyhle věci. Spíše mi chybí spolužáci ze školy a tak nějak celkově ta atmosféra. Všichni jsou někde pryč a je pro mě trochu nezvyklé se nevidět s lidmi, které normálně vídám každý den :/ No ale zpátky k tématu článku. Ano, jsou tady fotky z Rakouska.
Ani nevím proč, ale tyhle fotky mi nepřipadají nějak decheroucí. Mám totiž tak trochu závislost fotit úplné blbosti :D Takže mě omluvte a celkově to berte s rezervou. I tak ale doufám, že se vám alespoň některé budou líbit :))




Když se to přežene s kontrastem a sytosti barev :D





 
Vtipný opičí pavilon :D

Miluju je ♥



Ráj :D Hlavně ty čokoládky s Oreo příchutí, to je něco!





Kdo by si chtěl počíst :D?









Ty jsme potkali v lese :)






Taky kamarád z lesa :D


Nikomu se moc nelíbíl, mě připadá ten obraz absolutně úžasný ♥ Co myslíte vy :)




 

1 komentář:

  1. Nádherné fotky :-) Muselo to byť super. Najviac sa mi páči tá chatka v horách. Čas uteká strašne rýchlo, to je pravda. Ja cestujem o chviľu domov na Slovensko a ani neviem ako utiekol ten mesiac, čo som v Taliansku. A do školy sa teším aj ja :-)

    OdpovědětVymazat