pondělí 11. března 2013

Strach ovládá nás všechny..

Zdravím, krásné pondělí vám všem - no, ikdyž pondělky asi normálně nejsou nic úžasného co? Dneska zase začala být zima, ráno mě probudil příšerný déšť a odpoledne dokonce i chvíli začalo sněžit. To je na nic, teď když už skoro začínalo jaro zase tohle :(


Ale! Zítra mě čeka ještě horší věc. Bohužel, oddalovala jsem to dost dlouho a po roce jsem nucena jít k zubaři...ehm, no dobře, tak po roce a půl :D Ale vážně, znáte někoho kdo by k zubaři chodil rád? Já teda ne... Jenže je rozdíl mezi nechutí  a neskutečně otřesným totálně nepresivním strachem a to i několik týdnů před tím dnem. To je tak trochu můj případ. Zubařů se bojím odmalička, ani nevím proč. Nemám žádné trauma z dětství, jen jsem vždycky byla moc opečovávána a nesnesu jakoukoliv bolest, následkem toho jsem pak vynervovaná. Jsem schopna se i rozbrečet v čekárně při očkování.. Ano, je mi 15 let, ale v tomhle se opravdu dokážu chovat jako 5ti leté dítě. Je to smutné, ale je to tak :(



Ale víte co? každý má nějaké hrozné fobie. Já nechapu třeba mou babičku která má klaustrofobii. Jaká malá jsem ji naschvál zamykala v prádelně nebo v autě a ona je skutečně schopna i to auto rozmlátit jen pro to aby se dostala ven. Jsou to zvláštní stavy a náš mozek tyto věci opravdu neskutečně ovlivňuje. Občas se tomu nestačím divit, jak je něco takového možné. I já jsem v zajetí vlastní mysli a bojím se takové blbosti jako jednoho píchnutí do ramena nebo vrtání jednoho zubu. Největší strach mám z toho, že co až jednou budu nějak vážně nemocná ale z mé hloupé fobie ze neodhodlám jít k lékaři a nakonec se třeba stane i to nejhorší a.... No dobrá, raději nebudu pokračovat, určitě chápete co tím vším chci říct.

Není to jen se mnou, je to tak se všema. Prosím, nezanedbávejte lékařskou péči, choďte pravidelně na všechny prohlídky a snažte se bojovat se svým strachem ať už je to cokoliv. Lidé dokážou být hrozní zbabělci, i já to o sobě vím, ale snažím s epro to udělat maximum a už jenom po sepsání těchto myšlenek se cítm o něco lépe a vím že to bude jen zlomek vteřiny a za chvíli už bude zítřek večer a já budu spokojeně sedět doma a říkat si jak jsem šťastná, že už to mám za sebou. Těším se na ten pocit. Tak mi držte palce, abych se tolik nebála a i vám přeji hodně štěstí ve zdolávání vašich obav :)

Mějte se krásně a doufám že jste si užili i tohle zachmuřené pondělí!



Žádné komentáře:

Okomentovat