pátek 8. března 2013

Mé oblíbené youtuberky 2. - Fashionanonymous

Někdy dávno jsem začala s nápadem na články s názvem ,,Mé oblíbené youtuberky". Hodlám v t om pokračovat, protože na youtube dokážu strávit několik hodin a přesto si večer říkám, že jsem toho mohla stihnout i více a zdaleka jsem nestihla zkouknout videa všech mých oblíbených youtuberek. Také to tak máte?


Tentokrát bych chtěla mluvit o úžasné Zoe Suen, která není ani tak youtuberka jako blogerka. Zoe pochází z Číny a žije v Hong Kongu a je jí teprve 16 let! Její blog je čistě modní a musím říct, že ona se fakt umí oblékat! Nejen že blog provozuje od svých 13-ti let, ale navíc je krásná (ale je to věc názoru samozřejmě, protože jiní zase říkají že všechny asiatky jsou stejné a ošklivé...já si myslím přesný opak ale to teď nebudeme rozebírat :D), umí moc hezky mluvit anglicky (což v asii není až tak běžné v tak mladém věku) a navíc mi je na fotkách i videích hrozně moc sympatická :)

Zoe není největší fashionistka jakou jsem kdy viděla, ale mám ráda její osobitý styl, její kvalitní fotografie a tak nějak celkově. Vždycky si ráda projíždím její blog a jen tak koukám :)


http://www.fashiononymous.net/
youtube : fashionanonymous
twitter : imzosuen
lookbook : zosuen






Jméno : Zoe Suen 孫素兒
Narozeniny : 4.července



Oblíbený předmět ve škole : Umění a historie
Oblíbené magazíny : nylon/i-D/vogue/yen/asos magazine
Její otec je ředitel v oboru umění, matka v domácnosti ale bývala letuškou



Po štřední škole chce jít studovat práva
Hraje na kytaru


Má 13-ti letou sestru
Oblíbení modní návrháři : Dion lee, Alexander McQueen


 Zoe není zatím nijak zvlášť známá, přestože má kolem 2500 odběratelů. Narazila jsem na ní úplnou náhodou a mám z toho radost. Samozřejmě že vám tady nebudu vnucovat yotuberky jako jsou Michelle Phan a podobně (btw. miluju Michelle Phan :D) ...Takové zná každý a myslím že bych vám nic nového neřekla. Ale takové talentované mladé holky které nikod nezná - ale měli by znát? To už za to stojí no ne :) Koukněte na její blog a určitě mi řekněte co si o ní myslíte. Mě prostě povahově i vzhledově hrozně sedla a nejraději bych ji měla za nejlepší kamarádku :D


Žádné komentáře:

Okomentovat