sobota 2. února 2013

Ziaja denní a noční krém + sprchové mléko




Jak jsem slíbila, konečně po delší době kosmetická recenze. Jde o takovou sadu, kterou jsem kupovala na Vánoce mamce. Hned od Vánoc začala používat a hlavně krémy si moc oblíbila, takže se teď můžete blíže podívat co si o tom myslím já :)



Ziaja denní a noční krém - Kozí mléko


Pro pleť suchou a náchylnou k tvorbě vrásek.
Denní krém ↓
Intenzivně zvlhčuje svrchní pokožku a hlubší vrstvy pokožky.
Dodává pokožce chybějící přírodní vyživující složky.
Napomáhá obnově pokožky a vyhlazuje menší vrásky.
Viditelně zmírňuje podráždění.
Pokožka má odpovídající úroveň hydratace.
Pleť je hladká a pevná.

Noční krém ↓
Nahrazuje nedostatek přírodních vyživovacích složek.
Posilňuje přírodní tukovou vrstu a zabraňuje dehydrataci pokožky.
Zvyšuje schopnost obnovy pokožky a vyhlazuje menší vrásky.
Pokožka má dostatek vyživujících složek a je pevná.
Pleť je méně náchylná k tvorbě vrásek.


Můj názor :

Krémy jsou v menším balení 50 ml. Konzistence je příjemná, jak už to bývá, noční krém je o něco hutnější a mastnější než denní krém. Denní krém mi přiapada o trošičku tmavší, jinak jsem si žádných jiných změn nevšimla. Hlavně bych ale měla mluvit o vůni. Kozí mléko bývá u některých produktů docela dost smradlavé a ne vždy to dělá dobrotu. Proto jsem měla trochu strach, aby se krémy vůbec daly použít. Ale byla jsem příjemně překvapená a tu vůni jsem si přímo zamilovala. Jde o zvláštní nevtíravou vůní, nevím k čemu ji přirovnat, ale připomíná mi vůní nějaké krémy, které jsem použivala jako malinká. To víte, když vám něco připomíná dětství, tak to vždycky voní. Takže nevím co by jste na to řekni vy, ale pro mě je prostě ta vůně úžasná.
Jinak účinky, co na to říct. Mě připadají všechny krémy stejné a maximálně můžu porovnat který je mi na pleti příjemný a který ne. Mamka používá už od 24.prosince každý den, je spokojená, já jsem spokojená, na pleti je krém příjemný a myslím že už ani nic víc k tomu říkat nemusím. Nebojte se kozího mléka a jděte do toho :)



Ziaja krémový sprchový krém - kozí mléko 

Vyživuje, vyhlazuje a zpružňuje pokožku. Intenzivně zvlhčuje a zabraňuje nadměrné ztrátě vody.
Nenarušuje přirozené pH a ochrannou vrstvu pokožky.
Obsahuje komplex složek kozího mléka, D-panthenol a jemné mycí složky rostlinného původu.



Můj názor :
Sprchové mléko je naopak naopak velike 500 ml, tedy opravdu dostatek. Konzistence připomínající tělové mléko v bílé barvě. Nemám k němu co dodat, opět se s ním dobře pracuje a voní skoro stejně jako krémy zmiňovaní výše.
Krom toho, bych ještě chtěla zdůraznit jedno velké plus. Vůně na těle vydrží opravdu dlouho a proto ještě na druhý den to jde cítit, což je fajn :)



A v takovémhle pěkném balení to bylo celé pohromadě za pouhé 200. Vážně super úlovek!





Mějte se krásně! Já mám momentálně pololetní prázdniny, takže si je užívam. A co vy :D?

Žádné komentáře:

Okomentovat