pondělí 4. února 2013

Favorité zimní sezony (svetříky)


Každý teď píše kosmetické oblíbence za leden... Taky bych mohla udělat, ale asi by na tom nebylo nic extra zajímavého, protože jsem si teď poslední dva měsíce udělala vážně velkou kosmetickou pauzu..No jo, sama tomu nemůžu uvěřit, ale prostě jsem pořád kupovala dárky, pak nějaké blbosti, oblečení a najednou už nezbyly penízky na kosmetiku :D Proto vám tady ukážu mou top čtyřku nejoblíbenějších svetříků za zimní sezonu :) Doufám že se inspirujete, protože to jsou fakt pěkné kousky.


 1. Můj absolutně největší, nejúžasnější a nejnovější oblíbenec :) Krásný šedo-černý svetřík se zářivými oranžovými proužky. Vypadá krásně, je z příjemného materiálu, není ani hrubý ani tenký. Prostě tak akorát do tohohle počasí. Svetřík jsem koupila v C&A. 
















2. Taktéž z C&A. Myslím že ještě pořád na něj můžete narazit. Prodává se i v červené barvě a kromě hvězdiček jsem viděla i s křížky. Tenhle svetr je naopak takový typicky, tlustý a pořádně teplý. Přesto ale nekouše a opět vypadá hrozně hezky. A představte si, že jsem zcela náhodou viděla v televizi reklamu na Superstar a Ewa Farna měla ten stejný svetr akorát právě v červené :D Takže ne že bych z toho byla nějaká odvařená, ale tenhle svetr prostě stojí za to :)




 3. Aha, a další svetr z C&A :D Kupovala jsem ho zároveň s tím "hvězdičkovým" někdy před Vánocemi. Je zajímavě ušitý, já s e vtom nevyznám - ale připomíná mi to takové to klasické háčkování. Nejlepší je na tom určitě ta barva, je prostě úžasná. Jde o korálově modrou lehce do fialova. Takovou jsem ještě ve svém šatníku neměla, proto jsem neváhala. Svetr je trochu delší a takový ležérnější, takže možná ne každému musí vyhovovat, ale já ho mám taktéž moc moc ráda :)












4. Já jsem prostě trapná. Poslední svetr a zase z C&A :D Přísahám že jsem to nevěděla, ale asi jsem teď udělala "Cáčku" menší reklamu :D Omlouvám se za blbou fotku..Hrozně mě to štve, protože tenhle svetr má ve skutečnosti krásnou růžovo-červenou barvu a místo toho to vypadá jako vybledlá oranžová. No nevadí, zapojte si svoje představovací schopnosti a prostě mi věřte že tenhle svetr je stejně úžasný jako ty ostatní :)


Ehm, kdyby to měla shrnout..myslím že už jste to asi pochopili z toho článku. C&A a má v poslední době vážně dokonalé kolekce s těma nejlepšíma svetrama. Takže jestli hledáte ještě na zbytek zimy nějaký příjemný hezky vypadající svetřík, tak zaběhnete do C&A, protože tam si určitě vyberete a ani ceny nejsou nijak strašné. Třeba já když jsem tam byla minule, tak zrovna probíhaly výprodeje a koupila si svetr č.1 za nějakých 150-200 korun ;-) Mějte se krásně.

V kterém obchodě vy nakupujete svetry/oblečení? A který svetřík ze zmíněných se vám líbí nejvíce? 


1 komentář:

  1. Kočko můžu poradit ? změň si vzhled blogu!! celkově je to šílený, otvírá se tady 100 věcí naráz lítá sem odkazy z boku...nepěkný apod:) Radím dobře , budeš mít víc návštěvníků:)

    http://diarybylucinda.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat