pondělí 26. listopadu 2012

Můj názor na... "Black friday" nákupy



Můj názor na.....nákupy "Black Friday"
Určitě každý kdo trochu sleduje americké youtuberky si všiml, že všechny teď mluví jenom o pátečních nákupech ( Black friday haul ). No jo, když jsem ve čtvrtek psala o Dni díkuvzdání, úplně jsem vám zapomněla říct o "černém pátku". V tento den si většinou hodně lidí bere dovolenou a některé školy mají i prázdniny a všichni vyráží na nákupy. V tento den je otevřeno už od hodně brzkých hodin a všude jsou slevy až 80%. Takže opravdová pohádka...No představte si to, celý den nakupovat za poloviční ceny. Je v tom ale háček. Narazila jsem na zajímavé video. Přetočte si jej na poslední dvě minuty přibližně...Myslím že vám hned bude jasné co mám na mysli :D


Ano ano, naprostý chaos který bych já asi nerozdýchala :D Mačkanice ve které se snažíte sotva pobrat to co vám padne do ruky, dlouhé řady, nekonečné mačkání, přetahování a nakonec stejně ani nekoupíte to co chcete.... Jasně, jsou obchody do kterých se lidi moc nehrnou, ale tam kde jsou nejvýhodnější ceny, tam je také nejvíce lidí. Abych pravdu řekla, když u nás byly dny Marianne tak jsem byla pěkně nervní a to tam byla tak čtvrtina lidi, co je ve videu výše. Já mám prostě ráda prázdný obchoďák, nejlepe ve všední den kdy prostě nikde nikdo není, jsou volné kabinky, pokladny a já můžu  v klidu šmejdit, hledat, zkoušet a trochu si u toho i odpočinout. Ale tohle?! Vypadá to jako vážně vyčerpávající činnosti...Sice se asi nakoupí hodně fajn věcí, ale chaos by mi vážně lezl na nervy. I když možná v té nakupovací euforii vám to tak ani nepřijde :D Nevím no, nějak extra mi to nechybí, ale musím uznat že bych chtěla alespoň jednou takový Black friday vyzkoušet ;-) Co si o tom myslíte vy? Slevy a chaos nebo klidné nákupy ale normál ceny ?







Žádné komentáře:

Okomentovat