sobota 13. října 2012

THINK PINK ♥

Ahoj, tak zase po necelém týdnu s dalším článkem..Už se tohle stává celkem zvykem...Pro dnešk mám pro vás připravený extra růžový článek :D Něco podobného jsem v poslední době viděla na youtube pod názvem Think Pink. Think pink má ale svůj význam...Jde o organizaci, která bojuje proti rakovině prsu..! Pink Ribbon day je 22.října, takže kdyžtak o tom více později :-) Teď vám ale představím své oblíbené-milované růžové věci. Nejsem žádná Barbie a nijak extra růžovou barvu neupřednostňuji, ale přesto jsem doma našla spoustu růžových věcí ( kterých jsem si třeba dříve ani nevšimla, že jsou růžové) :D



1. Barbie
Barbie by bez růžové barvy prostě nebyla Barbie. Moje nejmilovanější zábava odmalička...Drželo mě to pěkně dlouho a mám těchto panenk plnou skříň ( a to ani nemluvím o všech těch botách, oblečcích, doplńcích, domečků, aut, příslušenství apod :D)

2. Transparentní rtěnka Mabyelline NY
Úžasná průhledná rtěnka od Maybelline..Má oblíbená...Používám každý den a vyměnila jsem ji za lepivý lesk na rty ♥

3. Essence cherry blossom girl tvářenka 
 Nic krásnějšího snad neexistuje. V obchodě jsem neodolala a koupila si tuhle jemnou růžovou tvářenku. Patří mezi mé nejnovější přírustky :-)

4. Playboy voňavka
 Zajímavé je, že všechny voňavky které vlastním, mají růžovou barvu nebo růžový obal. Tohle není náhoda...Růžová je prostě u voňavek hodně častá :-)
má parfémová sbírka ZDE



5. Princess Diary
Můj oblíbený růžový Princess deníček. Píšu si do něj úplně všechno, většinou úplné blbosti a jen takové náhodné poznámky, ale přesto je fajn do něj občas kouknout a prolistovat :-)

6. Pink propiska
Propiska, kterou jsem úplnou náhodou dostala zrovna na můj svátek... Je stará už skoro 6 let a protože jsem ji pilně použivala, už nepíše...Nálepka s koníkem už je také skoro sloupnutá, přesto je to věc, kterou bych nikdy nevyhodila.

7. Zmrzlina?
Další psací věc, která je tak roztomilá, že jsem ji sem prostě musela zařadit. Tužka ve tvaru zmrzliny, nádherně voní a ještě navíc jdou měnit tuhy...

8. Květina na crocsy
Znáte takové ty blbosti, které se dávají do dírek od crocsů? Já si koupila jen jednu, tuhle květinu... a hned při první příležitosti jsem ji ztratila  apak ji zcela náhodou našla...Od té doby ji mám na dně mé pamětní krabice a už nikdy nevytahuju :D



9. No rules!!
Růžové oblečení prostě nenosím, maximálně tričko do tělocviku a tohle úžasné volné tričko s volnými rameny a dokonalým nápisem No rules ( žádná pravidla :D )




10. Hello Kitty
Nikdy jsem neměla voňavější tělové mléko. Dostala jsem na Vánoce asi před 3-mi lety.. Nejsem si úplně jistá, jestli je ještě použitelné, ale obal má nádherný.

11. Krabička pro princeznu
V téhle krabičce jsem před 5-ti lety dostala od rodičů prstýnek..Miluji tu krabičku ♥

12. Labello forever
Už dříve jsem psala, že Labello je prostě ta nejlepší věc pro rty. Já fandím právě téhle příchuti :-)
mé oblíbené lesky a balzámy na rty ZDE

13. Oriflame lak na nehty
Můj nejblíbenější růžový lak..Momentálně druhý nejoblíbenější z celé mé sbírky.
recenze na tento lak ZDE



14. Brýle
Mé první "hezké" brýle. Ty dětské se snad ani nepočítají :D

15. Čínská polívka?!
Ne, nedělám si srandu..Ten obal je ale vážně růžový :D A já miluji čínské polívky ( nejlépe s hůlkami!)

16. Zmrzlinový náramek
Nejsladší náramek jaký jsem kdy vlastnila. V poslední době jsem nějak přestala nosit...asi zase začnu :-)
mí šperkoví favorité ZDE

17. 200?
Ano, Boženka Němcová je růžová...opravdu je tam růžová růže...No příznejte si to, kdo si toho všiml, že naše pětistovka je růžová :D?


A to byla má růžová sedmnáctka! Určitě by se toho našlo i více, ale tohle jsou opravdu mé nejoblíbenější růžové věci. Patří zde věci které používám každý den, které mám v mé vzpomínkové krabici anebo i věci z dětství... Taková menší růžová historie ♥ A co vy? Bojujme proti rakovině prsu a také napište růžový článek :-)

http://www.thinkpink.org.au/


1 komentář: