pátek 5. října 2012

Foto na téma..."Šnekýto na svobodě"

Krásný večer všem!
Tak se zase po nějaké době - po týdnu hlásím..Tak trochu se už stalo pravidlem, že se vždycky o víkendu ukážu a před týden pak absolutní chaos a nedostek času. Normálně nemám ani čas na jiné věcí, které jsem normálně ráda denně dělala a ani už nemůžu chodit tolik ven za pejsky, což mi je docela líto..no co, škola nás vždycky všechny omezoval že ano :-) Mám hromadu plánů nejen na blogu, ale těžko realizovat, když není čas a když už, tak se snažím si trochu odpočinout, popřípadě se něco doučit do školy...no, ale teď raději už k tématu dnešního článku. Nebojte, o víkendu napíšu - přednastavím i dva slíbené články a ještě mě napadají další dva do budoucna, ale to zatím nechám...


Skoro dva roky jsem se celkem intenzivně zabývala chovem šneků...No jo, šneku...přesněji to byly páskovky (tuším)...takoví malí žlutí šnečci, které jsem vždycky odchytila na zahradě...Měla jsem jich skoro deset a dokonce jsem jednou měla i malé šnečátka, ikdyž se mi podařilo vychovat jen dvě...Ale...později jsem je vypustila na svobodu a zůstal mi jen jeden velký...nejmenoval se nijak, ale celá rodina i já jsme mu říkali Šnekýto :D Takže, Šnekýto se také už dočkal ( ne že by se u mě neměl dobře, ale svoboda je svoboda ) a nyní už je na svobodě a doufám že si pokojně "běhá" po zahradě a je šťastný :-* Ještě nějaké rozlučkové foto.... a páá pááá :-)








2 komentáře:

  1. Taky jsem chovala šneky... :)Jednou jsem měla i mladé, ale taky se jich moc nedožilo větší velikosti...

    OdpovědětVymazat
  2. Ja sa strasne bojim slimakov :(
    Inak pozývam ťa na mojú prvú giveaway k trojročnému výročiu môjho blgu :)
    http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/10/prva-giveaway.html

    OdpovědětVymazat