čtvrtek 30. srpna 2012

Poslední prázdninové mini nákupy


Ahoj ahoj, venku je mega vedro, ale já už od rána fotím všechno možné, takže se můžete těšit na články, které budou mít nějakou pointu ( ne že by ty ostatní neměly pointu :D ). Neděste se, kdybych po tomhle týdnu byla nějaká divná, ale mám teď vážně zajímavé starosti. Mamka odjela s babičkou na týden k moři (slíbila ji to k narozeninám) a tak jsem teď něco jako žena v domácnosti :D Nezabíjejte mě, ale za tento týden jsem snad poprvé v životě kupovala rohlíky :D No, raději to už nebudu dál probírat, protože by jste si pak o mě bůhví co mysleli ;-)) V pondělí jsem byla na takových větších nákupech ( patřily mezi ně i ty rohlíky ) a koupila si i něco málo v Dmku. Samozřejmě že tam zase neměli to, co jsem si chtěla koupit, grrrr....Přišly k vám už colour arts od Essence?? Já jsem je nikde neviděla, ach jooo.. 

Tyhle stíny mi jednoduše padly do oka. Cena hezká, barviček dostatek a ještě navíc mé oblíbené. Jsou dvě barvy, které nejvíce miluji pro líčení...a těmi jsou hnědá a modrá. Tahle sada je jako stvořená pro mě. Je tam spousta ne moc výrazných i těch výraznějích barev, což mi naprosto vyhovuje. Už mám nafoceno, takže bude určitě i recenze ;-)



Vžijte se do mé situace. Na poličce nemáte žádný fialový lak a najednou narazíte na tuhle nádheru... Odolali by jste?? No, já jsem neodolala :D Další láska na první pohled a ještě ke všemu je to stejný typ laku, kerý byl nedávno v Elle, takže alespoň už vím, že tahle koupě se opravdu vyplatí.



Přes léto jsem si hodně oblíbila krémové oční stíny. Vydrží déle, jednoduše se nanáší a navíc většinou vypadají moc hezky. Vůbec jsem se nemohla rozhodnout, kterou barvu si vzít, protože mi všechny připadaly příšerně podobné. Nakonec jsem po nějaké sáhla, protože už tak jsem tam byla dlouho. Nevím, možná to nebyla ta nejlepší volba, ale přesto jsem spokojená :D



A jen tak mimochodem, už na vás dopadá předškolní nervozita??? Jdete někam na novou školu anebo mezi staré známe :-) ??

2 komentáře:

  1. Ty krémové stíny vypadají úžasně! :) To jsou zlaté? Protože nějaké zlaté a dlouhotrvající nutně potřebuju do tanečních :D S tím lakem máš pravdu, kdo by odolal? :D Ale vypadá fakt krásně, a to na barevné laky moc nejsem. A ta paletka taky nevypadá špatně musím říct :) Přesně takové barvy, jaké se mi líbí (hlavně ty hnědé..). Ještě mám dotaz ohledně těch krémových stínů..doufám, že to není limitka, že ne? Protože já než si našetřím a následně zase utratím, tak to bude trvat hodně dlouho :D (hlavně ta fáze šetření :D ). A kolik tě prosím tě stály? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžu tě ujistit, že na ples by se tyto stíny hodily perfektně! Já mám takovou stříbrnou s troškou zlaté, ale vím, že tam bylo hodně odstínů i podobných barev, takže by sis určitě vybrala. Stíny mě stály 74 korun, není to limitka a co jsem si všimla, tak jsou hodně dobře dostupné ;-)

      Vymazat