pátek 31. srpna 2012

Páteční filmový dýchánek 0.1 Tisíc Slov


Ahoj, všechny vítám u prvního filmového dýchánku :-) Jak už jste si všimli, jde o novou rubriku. Blíží se zima a já v tomto období ráda koukám o víkendu na nějaký fajn film, většinou hezky pod peřinou a s čajem v ruce. Sice léto ještě ani neskončila, ale já myslím že už klidně můžeme začít. A protože je poslední prázdninový den, nebudu vás trápit nějakými dramaty, ale raději úplně klasickou komedii ;-)

Tisíc Slov

I kdyby to byla totální blbost, Eddie Murphy prostě z každé blbosti udělá dobrý film. Na jeho filmech a komediich jsem prakticky vyrůstala, vždycky na něj koukala v televizi s mamkou a byla sranda :D Film Tisíc slov patří mezi novější filmy, je z roku 2011.



Děj?
Jack McCall je neuvěřitelně ukecaný člověk, který má svou práci, rodinu, dům..Svými slovy dokáže prakticky usmlouvat cokoliv..Jednoho dne mu vyroste zčistajasna na zahradě strom.. Vůbec nechápu logiku toho, jak se to stalo, ale Jack je s tím stromem propojený tak, že za každé slovo které řekne, spadne jeden list :D Každému je tedy jadné o co se jedná..Až listí opadne, se stromem je konec ( a pak tedy i s Jackem ). Strom má zhruba 1000 listů a tak i Jack má sých posledních tisíc slov což znamená, že mluvit prostě nemůže...anebo jenom hodně omezeně. Kvůli jeho neschopnosti mluvit se mu ale začne všechno hroutit...Tak jak to nakonec vyřeší :-) ??

Můj názor?
Děj je absolutně pošahaný. Vyroste strom, který je propojený s člověkem. Na co ti lidé nepříjdou :D Ovšem přesto mi to připadá vážně originální a děj neobsahuje žádné složitosti, takže já jsem si ho opravdu užila. Obsahuje samozřejmě i ty vtipné části, to by nebyl Eddie Murphy.. Ovšem v závěru to bylo kupodivu i dost smutné, což jsem ani nečekala a kdyby to trvalo ještě déle, možná bych si vzala i kapesník... Ale nebojte, všechno dobře dopadne, budete se smát a možná i brečet.. Naprosto vyrovnaný film :D

Klady?
+ Eddie Murphy
+ Originální a nijak složitý děj

Zápory?
- Nepatří mezi nejlepší film od Eddieho, ale rozhodně stojí za shlédnutí ;-)




Tak, kdopak se bude koukat? A kdo už viděl :-) ? Mějte se krásně a třeba se zase uvidíme příští pátek u dalšího filmového dýchánku :-*


Žádné komentáře:

Okomentovat