úterý 21. srpna 2012

News 1.5 - I'm back again!


Hurá hurá, jsem zpět!
Konečně jsem se vrátila z dovolené s rodiči, která byla opravdu vyčerpávající..Nějak jsem tento týden chytla špatnou náladu a proto jsem v posledních dnech opavdu byla dost otrávená a nemohla se dočkat až přijedu domů. No jo, asi bych neměla, ale mě když chytne „depka“, tak to je zlé :D Určitě to všichni znáte ;-) Nicméně, alespoň jsem zase nahrabala nějaké ty fotky a mohla jsem si v klidu odzkoušet nový lak a kosmetiku, protože doma na to mnohdy není takový čas jako právě tady. A také jsem si mohla zaskočit do mého oblíbeného Dmka a zase si koupit pár věcí :D
Krom toho mi za ten týden přišel domů balíček a hádejte co jsem v něm našla? Voňavku od Elite! No já myslela že už nedorazí :D Vybrala jsem si New York Muse a mám obrovitánskou radost a moc mi voní. Akorát je mi trochu líto, že jsem měla zlomený ten kryt od voňavky...Kdybych za voňavku platila, asi by mě to naštvalo, ale takhle na to vůbec nehledím a jsem ráda za hezký dáreček. Další do sbírky :-))
Tím bych skončila mým návratovým proslovem a zkráceně vám i ukázala, co jsem si koupila.


Ano, jak vidíte, koupila jsem si dva laky a tužka ve fixu na horní linky. První lak je z nové řady od Essence. Je to krásná cihlově červená barva a zase se zalíbila mojí mamce :D Druhý lak od Catrice je moje láska na první pohled. Koukala jsem po něm už minulý měsíc, ale nějak už mi nevycházely penízky, takže teď jsem si tuhle nádhernou mint barvu konečně mohla koupit ( tenhle lak mám zrovna i na nehtech )  Eyliner pen od Catrice byl jenom takový pokus, zajímalo mě to, jak takové fixy fungují a zatím si teda nejsem vůbec jistá :D

Miluji tu barvu!


A na závěr i malá poznávačka. Toto pouzdro jsem našla u poličky s cestovním balením různé kosmetiky.. za opravdu krásné ceny a právě tady bylo i tohle v přepočtu za nějakých 12 korun.
Víte :-) ?? Tak jo, je to nečekaně roztomilé pouzdro-úschovna pro dámskou hygienu-tedy vložky :-) Znáte ty trapasy, když hrabete v kabelce a vypadnou vám vložky nebo tampony? Já už strach mít nemusím, protože je budu mít bezpečně schované tady v tomhle :-)) Krom toho pouzdro obsahovala i pět kusů vložek, takže spousta věcí za opravdu šílenou cenu :D

Mám hromadu fotek pro články, takže příští týden tu bude asi narváno. Tento týden ale moc času ještě nebude, protože moje kamarádka má sestru na soustředění, tím pádem můžeme být celé dny u sebe a tak toho využíváme :D Takže toho času opravdu moc není a většinou se vracím domů až v osm. Mějte se tu krásně a zase se uvidíme u dalšího článku :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat