čtvrtek 23. srpna 2012

Jednoduché modro-černé líčení 0.1



Ahoj, jak jsem minule říkala, nakonec se z krátkého článku stal mega dlouhy...Dneska to bude ale opravdu jen krátký post...vím to na milion procent :D ( možná )
Sice jsem se na blogu nikdy moc nechlubila přímo mým líčením, tentokrát jsem se rozhodla, že tohle zveřejním, protože jsem na tohleto dílo vcelku pyšná a líbí se mi :-) Líčím se opravdu jen trošičku..Stačí mi lehký bb cream, pudr, řasenka a jemné horní linky. Opravdu nepoužívám nijak výrazné líčení očí, ale tentokrát jsem trochu experimenovala doma a nakonec z toho vzniklo tohle :-)

Můžete si všimnout, že víčko mám lehce vystínované hnědými stíny s trochou třpytek. Následně dosti velká horní linka i s ocáskem. Hlavní roli ale hraje modrý koutek očí. Tento styl se mi moc líbí, myslím že takto tohle rozzáří vždycky celé líčení i oči. Do koutku oči...je jedno jestli si tam dáme rozjasňovač, nějaký třpytivý stín anebo barevné stíny... Prostě vždycky to vypadá moc hezky. Na závěr nemohla chybět samozřejmě ani řasenka, moje stálice One by One ;-)

Na oku nemám žádnou luxusní kosmetiku, zmínila bych snad jen tu řasenku a linku jsem dělala pomocí tužky long lasting od Essence. Jinak stíny už ani nevím odkud jsou, protože je mám už hooodně dlouho :-)
 

Více fotek bohužel nemám, ale tak jen pro představu jsem vám to tu chtěla ukázat.
Jak se vám líbí :-) ??

Žádné komentáře:

Okomentovat