středa 1. srpna 2012

Foto na téma...Týden v Rakousku

Krásné ráno všem!
A polovina prázdnin je za námi..Ubíhá to docela rychle, ale mě to ani moc nevadí, protože letošní prázdniny se mi nějak nezamlouvají :D Prostě ta 24 hodinová svoboda bez povinností už mi trochu vadí a těším se až to bude mít zase nějaký ten pořádek a bude i !trochu! troho stresu ( ale ne že bych ho vyhledávala :D ). Dneska jsem nastahovala fotky z foťáku, takže přináším pár snímků z dovolené v Rakousku z minulého týdne. Většinou jde o takový random všemožných blbostí, takže nečekejte žádné mistrovské kousky ;-))


Pro začátek, moje nejoblíbenější fotka!


Foceno hned první den :D Nevím proč, ale já prostě zbožňuji šneky...ale slimáky ne!


V minulém článku jsem psala, že mám mooc ráda jezero Erlaufsee.. Tady je vyfocené právě z té vyhlídky, na které jsme byli

Deštníky nikdy nesměly chybět, protože počasí nám opravdu moc nevyšlo.


Tyhle lavičky a mosty mi nedělaly moc dobře, děsivé :D




Kolem těchto skal jsme viděli skákat kamzíka! Bylo to naprosto šílené, vážně je obdivuji :D

A jsme na místě :-)

 
I na lanovce jsme byli, to naštěstí svítilo sluníčko


Kamarádčino třičko je prostě úžasné :DD





Další moje oblíbená fotka...



Tahle fotka nesmí chybět :D V Rakousku mají hrozně moc druhů Mílky. Já jsme si například koupila čokoládu s kousky sušenky Oreo :P

V téhle katedrále byl před pár lety papež :-))

Otravná kočka, která nám bydlí na půdě a dělá celou noc (bordel).. Ale je roztomilá :D


Při západu Slunce

Tak, to by snad bylo všechno. Snažila jsem se vybrat opravdu jen ty nejzajímavější fotky, které by charakterizovaly, co jsme vlastně ten týden dělali. A jen tak mimochodem, byli jsme na úžasné bobové dráze, která je dlouhá jeden kilometr a je prostě...luxusní :D Škoda že nemám fotku.. Tak se tu mějte a zase příště. Ach jo, tak to zase půjdu nafotit ooblíbence za měsíc červenec. Připadá mi, jako bych tento typ článku psala tak před týdnem a ne před měsícem.


1 komentář: