neděle 29. července 2012

Tag - Místa, která miluji!

Tag - Místa, která miluji!

Myšlenka přišla z mé hlavy, ale nakonec jsem se rozhodla z toho udělat tag, protože mi to připadá jako docela chytlavé téma. Přemýšlela jsem nad tím právě když jsem projížděla staré fotky a mě došlo, jak mám některá mmísta ráda. Mohla bych napsat stovky míst, které mám ráda, ale momentálně jsou to právě tyto, které opravdu miluji....

1.  Home sweet home
Samozřejmě že i u mě platí "doma je doma". Místo kde si můžu dělat co chci, tvářit se jak chci, nosit co chci... Mám pár svých oblíbených míst..Může to být sezení na terase, sezení na mém oblíbeném stromě, který je stejně starý jako já. Pak je to určitě i můj milovaný bazén, díky kterému mi není v létě takové vedro anebo střešní okénko ve vedlejším pokoji, kde sedím když mám špatnou náladu. Poslední dva dny ale sedím ve svém pokoji s notebookem na klíně a popíjím čaj, čtu knížky nebo časopisy. Prostě relax :D


Fotka z dneška, normálně jsem ale jako "inteligentní člověk" sedím u stolu :D


2. Rakousko - naše chata
Můj taťka je z Rakouska, jezdím tam od malička a navíc tam máe chatu. Nejde to tam nemilovat. Miluji jejich přírodu, hory, jezera, městečka a  navíc jsem tam ještě nepotkala člověka, který by nebyl milý, přátelský a dobrosrdečný..

photo by me

photo by me



3. Erlaufsee
Na toto místo musím udělát extra bod. Nejůžasnější jezero na světě :-* No dobře, možná jsou i lepší, ale já to tam prostě žbožňuji. Ta tyrkysová voda, ty výhledy...

zkopírováno z ofic.stránek

Výhled na Gemeindealpe, odkud jsem fotila první fotku v druhém bodu ;D

4. Moře
Kdo nemá rád moře? Já jsem prostě vodní živel a pokud nejsem u nás doma v bazénu, na koupališti nebo u jezera, tak jsem u moře :-) Je jedno kde se nachází, všechny mám ráda.. Ty klidné i ty rozbouřené, ty průzračné i tmavé :-)

zdroj weheartit.com



5. Dubai
Moje srdcovka, pro mě je to tak trochu druhý New York ... možná ještě lepší. Proč? Moc všem přeji vidět tu neuvěřitelnou architekturu, uměle vytvořené ostrovy v podobě palmy, nejluxusnější hotel na světě Burj al Arab, nejvyší budova světa Burj Khalifa (na které jsem mimochodem byla a uvnitř je zároveň nejrychlejší výtah světa).. Dále můžu pokračovat i největší vodní akvarijní stěnou na světě anebo naprosto okouzlující největší fontány světa. Dubaj je v hodně věcech "the best" a lidé o tom ani neví. Jestli váháte kam jet, tak určitě neváhejte nad Spojenými Arabskými Emiráty, protože já tam byla dvakrát a ještě pořád mě to tam táhne.



6. Nová Karolína
Naše forum v Ově je prostě best :D Ale spokojená jsem i v jakémkoliv jiném obchoďáku, drogerii nebo butiku. Vsadím se že jste na tom stejně :D




Ráda bych ještě pokračovala, ale to bychom tu byli moooc dlouho. Můžu určitě ještě zmínit Weisse Gletscher kde každý rok jezdíme lyžovat, také miluji USA, ale tam se teprve chystám.. Občas mám ráda i školu, přeci jen jsem ta strávila třičtvrtinu svého života. A málem bych zapomněla, že nejraději mám místa, kde nejsem sama, mám kolem sebe rodinu a přátele..Tím pádem mám ráda i mé rodné město Ostravu. Ano, je tu smrad, je tu smog, ale i přesto to tu mám ráda :D Jestli máte i vy svá oblíbená místa, tak se určitě přidejte, ráda se podívám ;-)


Žádné komentáře:

Okomentovat