pátek 6. července 2012

Ice Cream Random

Ahoj, přeji krásný prázdninový den :-)
Přestože už dva dny přemýšlím, jaký typ článku bych mohla napsat, mám docela problém. Nápadu je hodně, ale nálady na psaní málo :D To víte, venku je asi tak 60 stupňu ...No dobře, dělám si legraci, ale včera teploměr naměřil 36 a dneska dokonce 38! Je to naprosta hrůza, zvláště v tom případě, že doma nemáme klimatizaci, takže se nedá nikde schovat. Jedině tak zaběhnout do města do vychlazeného obchoďáku, ale na to taky nemám moc náladu. Nicméně, v neděli mám narozeniny, konkrétně patnáctiny, takže už se moc těším :-) No a potom se bude chystat ještě na úterý větší oslava s mými přáteli, takže to bude opravdu fuška, než se všechno nachystá a tak. Vidím to ale na bazénovou párty :D
Ale abych pořád jenom neplácala, tak rovnou k věci. Přes den se mi nechce vůbec nechce psát a něco nafotit je fakt za trest :D Takže to vidím tak, že dneska vám sem dám na osvěžení jen nějaké random fotky, speciálně zaměřené na mé oblíbené mlsání přes léto...Ano, je to zmrzlina :P Kdo by neměl rád zmrzlinu? Je ledová, osvěží, není tučná a je ještě ke všemu je tak dobrá :-)
Mějte se krásně! 
P.S - Máte nějaký speciální tip, recept proti vedru? Já jsem zatím přišla jenom na neustále koupání, zmrzlinu a chlazené nápoje ;-)

Na tuto zmrzlinu se mi přímo sbíhají sliny :D





Poznali jste? Úžasný nápad :-)


Znáte tuhle zmrzlinu? U nás se jednu dobu prodávala ve stánku v takových "čepičkách" a  nemůžu si ji vynachválit. Škoda že už jsem ji dlouho neviděla, ale jinak určitě doporučuji!


Nápad dobrý, ale chodit bych si v nich asi netroufla :D


:P




Nevím jak vy, ale já jsem teď dostala ohromnou chuť na zmrzlinu :D




1 komentář:

  1. oooooooooo sběhly se mi sliny, jdu si dát zmrzku! A TO RYCHLE ! :-D

    OdpovědětVymazat