sobota 30. června 2012

Plány na prázdniny!

Dva měsíce je neuvěřitelně dlouhá doba a já mám občas sklony k tomu, že celý den válím šunky a nic nedělám :D Proto každoročně dělám plány a cíle na prázdniny, abych se nenudila a čas opravdu nepromrhala. V září jdu do prváku a ten bude obvzlášť těžký, takže si musím to léto co nejvíce užít.



1. Vyklidit tři pokoje, zbourat zeď, namalovat pokoj, koupit nábytek - aneb budu mít nový pokoj, nebo spíše apartmá :D Rozhodla jsem se vyměnit můj menší pokojík za dva propojené pokoje, takže se už moc těším. Ale jak říkám budu muset vyklízet tři pokoje plné bince.

2. Bazén - Jelikož máme doma bazén, tak se prostě budu každý den váletu bazénu, plavat.. Krom toho plavání je nejlepší rehabilitace pro mé zlomené rameno ;-)

3. Oslava narozek - sladké patnáctiny. Poslední dva roky to byly malé oslavy ale letos pozvu více lidí a chystám přespávání ve stanu, večerní koupání v bazénu a vyprávění hororových příběhů :D

4. Brigáda – Jednu mám domluvenou u mamky a potom 14-denní brigáda v Rakousku v jedné stáji.

5. Rakousko – máme tam chatu blízko jezera a letos jsme koupili velký člun, takže se moc těším na každodenní plavení po nádherném Rakouském jezeře :-* Pojedeme tam jednou s rodiči a pak ještě s kámoškou, takže se moooc těším.

6. Výlety- Každoroční klasika :-)

7. Zopáknout angličtinu na září - Jelikož jdu na jazykovou školu, tak abych nebyla úplně mimo, chci si trochu procvičit angličtinu a hlavně projet všechny časy, protože v tom mám trochu guláš :D

8. S kámoškama - Také zcela normální věc.. Návštěvy, přespávačky, ježdění na kole, nákupování..

9. Blog - Ani na blog nemůžu zapomenout a doufám že ve volných chvilkám budu psát články :-)

10. Přečíst hooodně knížek - No jo, já prostě přes rok na čtení moc nemám čas, přestože mám četbu moc ráda. O prázdninách to napravím.

11. Rozhýbat rameno - Jak už jsem řekla, mít 3 týdny ruku v jedné poloze totálně odrovná ramenní svaly a chce to pořádně rozhýbat :-)

12. Cvičit a netloustnout! - Hodně důležitá věc! Před dovolenou jsem pravidelně cvičila, ale pak byla ta dovolená a úraz, že začínám mít obavy. Takže tomu musím zase dát nějaký řád ;-)

13. Na kole - Miluji ježdění na kole! Jednou jsme s kámoškou jely třikrát do města, zpátky ke mně a zase do města jako cvoci :D

14. Parkurové závody a ježdění na koni - Miluji koně, 3 roky jsem měla i vlastního ale po úrazu jsem musela skončit :( Už je mi ale po té atmosféře smutno, takže chci zase začít jezdit a hlavně zkouknout nějaké závody.

15. Filmový maraton - No jo, to už máme s kámoškou taky naplánované.. Určitě to budou komedie a potom horory.

16. Naučit se vařit, péct... - Ano, jsem totální nešika ve vaření a pečení, ale někdy už se to musím naučit ne?

17. Složit mega těžké puzzle - které mi leží pod postelí celé zaprášené už asi dva roky :D

18. Velké letní album - aneb hodlám zase nafotit milion fotek, vyvolat je a hodit do prázdninového alba.

19. Pejsci moji milovaní - i těm se musím věnovat. Takže procházky, koupání, hry a možná i nějaké nové cviky :-) ?

20. Prodat nepotřebné věci - Mám jich hroznou spoustu a většinu stejně dávám na půdu nebo házím do koše, ale někdo by to třeba ocenil tak proč to nezkusit?

21. Naučit se s photoshopem - Další věc ve které nejsem zrovna zručná :D

22. Youtube - projíždět všemožné videa, DIY a tak... Moje oblíbená zábava.

23. Festival v ulicích - Jako každý rok je v Ově festival v ulicích, takže se na něj moc těším. Chtěla jsem jít i na Colours, ale vstupenky jsou tak předražené že hrůza.

24. Dino Park - Máme ho 20 minut od domu a stejně jsme tam ještě ani jednou nebyli. To je vážně ostuda!

25. ZOO - Miluji naše zoo v Ostravě a řekla bych že dělá velkou konkurenci i jiným městům. Pro mě nejlepší zoo ve kterém jsem byla, takže v létě tam určitě zamířím.


Ajéje,  zase jsem se rozepsala :D A těšte se na konec srpna, protože to všechno zhodnotím a doufám že většina bude opravdu splněná. 
Tak a hned se teď lépe cítím, když mám všechno tak pěkne zorganizované . A co vy? Co máte v plánu o prázdninách, jen se pochlubte :-)
Mějte se krásně a hlavně užívejte naplno!!



1 komentář:

  1. super plány! Filmový maratón sme mali s kamoškami aj my a bola to fakt sranda!:-D

    OdpovědětVymazat