středa 20. června 2012

Nákupy z 18.6. + návrh




Ahoj, v pondělí jsem dělala nákupy, takže menší info plus si můžete i rovnou napsat, na který výrobek mám napsat recenzi jako první ;-)

NÁKUPY 18.6.2012



1. Elle - musela jsem obejít tři obchody, protože všude bylo vyprodáno. "Pilotek" mám hodně, takže jsem si vybrala tu drhou variantu brýlí.
2. Yves Rocher esenciální olej do koupele - jsem dostala zdarma jako dárek, krásně voní :-)
3. Dermacol Matte Cover make-up - sice jsem chtěla spíše BBnebo tonovací, ale po 1.použití jsem spokojená.
4. Kartáček - hřebínek na obočí - taková menší zbytečnost, ale tak když byl ve slevě... :D
5. Essence - štětec na kouřové oční stíny - krásně fialový, jemný, prostě úžasný!
6. Essence Compact powder pudr - Nutný nákup, protože starý pudr se mi úplně rozpadl a pudr jsem měla prostě všude :D
7. Essence lak na nehty - úžasně tyrkysový, pro mě dokonalý úlovek,protože jsem na něj narazila poprvé
8. Essence lak pro efekt gelových nehtů - nehty mám sice pevné dost, ale potřebovala jsem nějaký povrchový lak.
9. Sérum ve zlaté lahvičce - budu pak dělat recenzi,takže napíšu i název. Jde o sérum, které má podporovat růst nehtů až o 56 procent. Mamka už testuje, tak jsem celkem zvědavá.
10. Deodorant Dove a mýdlo, protože se účastním akce na www.5kroku.cz



Bonusovka ;-)

Narazila jsem na  celou limitovanou řadu od Essence Ready for Boarding...Napadlo mě, že bych mohla uspořádat Giveaway o Essence limitku, co vy na to??


Žádné komentáře:

Okomentovat