úterý 19. června 2012

1.tip na léto - Ledová káva alias vanilkové laté

Ufff, taky je u vás tak PŘÍŠERNÉ vedro? Včera jsem naměřila 39 stupňů ve stínu, takže na sluníčku muselo být přes 40!! Nerada to přiznávám, ale zrovna včera mi vyklouzla věta ,,Nesnáším léto!!" Jasně že jsem to nemyslela úplně doslova, ale takové počasí mi opravdu dost vadí, protože se nedá nic dělat a doma je pomalu hůř než venku, protože nemáme klimatizaci..Jediné co vám dneska napíšu je 1.tip na léto :-) Ano, další taková menší novinka, kdy vám vždy v krátkosti poradím, jak se vypořádat s létem.Dneska opravdu jen krátce, protože je mi z toho vedra totálně blbě..

1.TIP NA LÉTO

- Ledová káva se zmrzlinou


V létě určitě nbudeme pít horké čaje a kávy a měli bychom  dát přednost ledovým kávám nebo normální vodě se šťávou.
Viděla jsem pár fotek a hned jsem se toho chytla udělala si úžasnou ledovou kávu se zmrzlinou. Zvládne to opravdu každý a není to nic těžkého. Takže poslouchejte!



1. Obstaráme si zmrzlinu (nejlépe pistáciovou nebo vanilkovou), trochu čokolády a našlehanou smetanu nebo šlehačku.
2. Uděláme si zcela obyčejnou ledovou kávu - například frapé
3. Do pohárku dáme zmrzlinu, HODNĚ zmrzliny :-P
4. Zalijeme kávou a pořádně promícháme, dokud se zmrzlina neroztopí.
5. Nahoru nastrouháme čokoládu a přidáme šlehačku
6. Zapíchneme slámku do pohárku a je hotovo ;-)

Jednoduché že? Dáváte si někdy v McDonald´s vanilkové laté? Jestli ano, tak skoro stejně chutná i tahle ledová káva. Nejdříve jsem chtěla spíše pistáciovou zmrzlinu, ale tu jsem až tak narychlo nesehnala..Ale vanilka je také moc dobrá.. A vzhledem k tomu že je tam hodně zmrzliny a málo kávy, tak si takových pohárků můžete dát za den více než třeba nějaké silné nezdravé kafe.
Takže příště jedině tohle, krásně osvěží a ještě si pochutnáte :D

A co vy? Jak přežíváte to počasí :D Tak já už běžím si dát ledovou sprchu a pak jdu péct čokoládový dort takže mi držte palce :D



2 komentáře: