čtvrtek 10. května 2012

Random photos 1.0

Ahoj, dneska jsem měla dlouho školu a ještě pořád mě čeká učení do mých dvou neoblíbených předmětů.. Času je málo, ale fotek je celkem hodně :-) Proto pro dnešek přináším jen takovou menší fotogalerii za tento týden. Jinak, jak se máte? Doufám že je u vás taky tak krásné počasí!




Můj nový klobouček :-) Takový jsem si vždycky přála, akorád mi nikdy moc neslušely..až na tenhle.

Moje nejoblíbenější fotka za tento týden, Marlenka. Samozřejmě že už je dávno snězená :D





Dokonalý objekt pro focení :D Sušící se mikina.
Tak krásné počasí! Miluji jaro a léto.


Moje labradorka Angie :-*

Me + Angie :D
:-)

1 komentář:

  1. Marlenku jsem měla zrovna tenhle víkend, strašně mi chutná!:-) Jinak nádherný fotečky, už je z nich cítit letní nálada:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat