neděle 20. května 2012

News 1.1



Přeji všem krásné dobré ráno!
Jelikož nejsem tak šílená, abych přednastavovala články na 14 dní dopředu, ode dneška přesně za 2 týdny tady nebudou žádné nové články. Opravduu bych to nestihla a navíc má mnoho nápadů, které bych využila potom a ne je všechny vypotřebovat teď na ty dva týdny, kdy tu nebudu. Takže! Vy máte ode mě domácí úkol :-) Protože si myslím, že jsem teď za ty dva týdny napsala celkem dost článků, se kterými jsem si dala práci, tak ten kdo sem zavítá může blog projet a okomentovat právě ty starší články. Věřte tomu nebo ne, ale určitě si nějaký vyberete, který se vám bude zamlouvat. Tak já už teď jen můžu doufat, že až se vrátím tak to nebude návštěvnost samá 0,0,0,0, :D A aby jsem nemluvila jenom já, tak mi ještě dolů do komentářů napište, co plánujete o prázdninách vy, kam jedete k moři a tak :-)

Teď už se ale opravdu musím rozloučit, mějte se tu krásně a ahoj!


BEILY@EMAIL.CZ                            FORMSPRING




Žádné komentáře:

Okomentovat