pondělí 7. května 2012

Na úvod...

Už je to pár let.....co žiji na tomto světě
Už je to pár měsíců....co jsem se naprosto zbláznila do nakupování, oblečení, kosmetiky, líčení...
Už je to pár týdnů.... co projíždím blogy jiných holek se stejnými zájmy jako já
A je to právě tento den, kdy jsem to už nevydržela a také si založila ten svůj :-)

Ano, podivnější úvod už jsem si nemohla vymyslet, ale tohle je opravdu pravda. Teď už bych asi měla říct tu oblíbenou a neoriginální větu ,,Vítejte".
Tak tedy vítejte :-) Ale ještě předtím, hned na začátek bych měla říct i pár slov o sobě.
Jsem úplně normální holka se jménem Beily Dahlgreen, nebo prostě jen Beily.. Jak jsem tohle jméno vymyslela, na to se mě raději neptejte. Je to dlouhá historie. Momentálně vycházím 9.třídu základní školy a po prázdninách poputuji na jazykové gymnázium. Jsem menšího vzrůstu, mám blond vlasy a modrozelené oči.. Miluji zvířata, doma mám dva pejsky (Labradorské retrievry) a od 10-ti let jezdím na koni. Ze sportu mám nejraději plavání, tenis, squash a hlavně ježdění na kole. Mimojiné mám i jednu svou velkou úchylku :-) Ano, je to právě to nakupování, oblečení, líčení, kosmetika, cvičení, modní časopisy...Všechno tohle holčiči bláznoství já naprosto miluji a i moje mamka mi občas říká, že bych se měla jít léčit :D
A co tedy vlastně na tomto místě najdete? Neříkám že jsem nějaká profesionálka, oproti jiným jsem opravdu ještě možná malá holka, ale přesto si myslím že i já mám co říct a už jsem toho hodně pochytila. Ráda bych se zabývala tématy, které jsem zmínila již výše, ale třeba i těmi zcela normálními věcmi, které mě zrovna napadnou. Samozřejmě budu ráda za každý ohlas, komentář nebo odběry. A především budu všechny články psát tak, abych je nepsala jenom pro sebe ale hlavně témata, která osloví vás ;-)






2 komentáře: