středa 9. května 2012

Essence 48 Meet Me Now!

Venku je naprosto nádherně a proto teď posledních pár dnů fotím a fotím a fotím úplně všechno možné :-) Takže určitě během tohohle týdne budou tady. Dneska jsem ale zrovna dostala chuť si nalakovat nehty a tak vás můžu rovnou seznámit s mým momentálně nejnovějším lakem.
Jen aby jste byli v obraze..Má sbírka laků není nijak extra velká a většinou to mám tak, že jeden týden mam nalakované, pak třeba dva týdny bez laku a pak zase podle nálady. Takhle mi to zcela vyhovuje, protože někdy dokážou být nalakované nehty i pěkně otravné a občas i dost omezují v práci, protože mě se celkem rychle poničí, sloupnou a podobně. Což mi připomíná, že bych si asi měla pořídit nějaký podkladový lak, aby to měla trochu větší trvanlivost. Doporučili by jste mi nějaky :-) ?

Essence - 48 Meet Me Now!

Lak s opravdu zajímavým názvem. Myslím že je to hezká a neobvyklá barva. Nejdříve jsem si myslela že je to taková starorůžová, tmavě růžová. Ale po pár použití jsem to změnila spíše na světle fialovou nebo fialovo-růžovou. Po prvním natření je to opravdu taková do růžova, ale po druhém už můžete očekávat spíše tu fialovou. Já dělám dvě vrstvy. Myslím že dál hodnotit to nemusím, protože laky od essence známe všichni, takže tady už jsou jen fotky :-)









3 komentáře: