úterý 8. května 2012

Daily Outfit 7.5.2012

Přeji všem krásné dopoledne, pro některé možná ještě dobré ráno :-)
Dneska je státní svátek, takže jsem moc ráda za den volna a proto také už trochu plánuji články do budoucna a podobně. Dneska přidávám jen outfit ze včerejška (7.5.) a menší zamyšlení.

DAILY OUTFIT 7.5.2012



Pro informaci, abych mohla říct něco o celém outfitu.. Všechno co jsem měla ten den na sobě jsem koupila na Elle Fashion Weekend, který bych mimochodem moc fajn a po delší době to byly zase takové ty větší nákupy...Což mi připomíná, že se také vy můžete pochlubit v komentářích, jak jste si užili EFW :-)
Z balerínek jsem naprosto nedšená. Už dlouho jsem nějaké hledala, ale ty úplně obyčejné se mi nelíbily. Tyhle jsou jen z takové síťky, jsou měkké, pohodlné a navíc vypadají moc hezky. A ještě navíc tak skvělá cena, určitě moc doporučuji! Modré tílko je z Tezenis, ta barva mi okamžitě střelila do oči, je z naprosto dokonalého materiálu a i moc hezky sedí. A protože bylo trochu chladněji, vzala jsem si ještě na sebe bolerko z New Yorker. 


Tílko - Tezenis (199,-)
Bolerko - Newy Yorker
Kraťasy -  Tally Weijl ( 395,-)
Balerínky - CCC - (349,-)


Teď bych ale chtěla mluvit o tom posledním kousku oblečení.
Jedná se o tyto kraťásky s ...Vůbec netuším jak bych to měla pojmenovat. Prostě kraťasy s kapsami ven :-). Mě to se to už na první pohled moc líbilo, vypadá to hrozně zajímavě a přestože jsou to normální kraťasy, zdobené kapsy to celé oživí. Přesto mi připadá, že se moc tento typ nenosí a jen zcela náhodou jsem na tyhle narazila v Tally Weijl. Nejvíc mě štve, že mě za jeden upozornili hned 3 lidi, že mi z kraťas "něco leze" a já je musela zdlouhavě ujišťovat, že to takhle má být. Tak to vidíte sami no.. Hold když na sebe vezmete jen něco trochu jiné, hned na vás všichni koukají jako na mimozemšťana, a přitom je to úplně normální. A co si o tom myslíte vy? Prosím, řekněte mi že to není zas takový propadák :D

Mimochodem, nevíte kde sehnat tohle úžasné tričko? Už se po něm delší dobu poohlížím a nikde ho nemůžu najít



3 komentáře:

  1. Ahoj, vidím, že patříš k novým začínajícím blogerkám a myslím, že zatím tvůj blog vypadá velmi slibně, takže tě rovnou začínám sledovat a těším se na další zajímavé příspěvky a krásné fotky;)

    P.S. Budu ráda, když tě zaujme i můj blog, taky s ním zrovna začínám :)

    http://estrella-2012.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, učitě se ráda podívat i na ten tvůj :-)

      Vymazat
  2. tak ty šortky jsou suprové :) jo a dík za zajímavý komentář u mě na blogu :DD

    OdpovědětVymazat