pátek 11. května 2012

BB Cream Garnier


Tento BB cream zná snda každý. Byly na něj všude možně vzorečky, reklama v televizi, na internetu.. prostě všude. A protože se mi podle vzorku zdál celkem fajn, koupila jsem si rovnou celé balení..Chápu,  že už na něj určitě psalo více lidí recenze, ale také už ho používám nějaký ten pátek, takže bych taky ráda zhodnotila, jaký tedy je :-)

Garnier Skin Naturals

BB Cream   - Miracle Skin Perfector

5 in 1 - Hydratační tonovací péče, hydratuje 24 h, sjednocuje ton, rozzáří pleť, kryje nedokonalosti, ochranný faktor 15
obsahuje vitamín C + minerální pigmenty


Ano, zní to opravdu moc hezky, ale teď bychmo asi měli ještě zjistit, jestli je to skutečně pravda. Začala bych asi tím největším mínusem.

BB cream má hrozně podivnou barvu! Přestože mám balení pro světlou pleť, je to na mě celkem tmavé. A to si vezměte že já mám spíše tmavší pleť! Docela by mě zajímalo, jak by na mě vypadala ta nejtmavší verze, protože tohle opravdu moc nevytipovali :D Takže světlým pletím rozhodně nedoporučuji, anebo jedině v hodně malém množství.. Jak jsem řekla, já mám tmavší pleť, takže i přesto mi krém barevně relativně vyhovuje. Navíc teď na léto jsem stejně více opálená a tmavší pleť vypadá hezčeji.
         Voní krásně, nijak aromaticky ani vtíravě. Prostě fajn vůně. Krém je na obličeji moc příjemný a opravdu dobře hydratuje. Co bych tak řekla ke krytí.. Pokud celý život používáte velké množství makeupu, tak s tímhle asi moc spokojeni nebudete. Ale protože já nejsem moc fanynka makeupů a pak si připadám jako vosková figurína, mám raději právě tyhlety tonovací krémy apod :-) Krytí opravdu není nijak extra, ale změnu k lepšímu na svém obličeji určitě uvidíte. Hezky se roztírá, nedělá žádné fleky a ani se neroztíká.
Ale na druhou stranu, pokud nanesete opravdu menší množství, barva pak už vůbec není tak tmavá ;-)

Celkově je to pro mě momentálně nejpoužívanější BB cream, akorát teda škoda té barvy, kdyby byla o trošičku světlejší, jsem maximálně spokojená..


+
hydratuje a tonuje pleť
menší nedokonalosti zakryje, makeup to ale není!
vypadá moc hezky, přirozeně
krásně voní
Krom jednoho mínusu úplně bez problému

 -
Podivná barva, pokud kupujete tak spíše jen odstín light


Takže na závěr! Bezchybná pleť je krásná, ale každý na vás pozná, že máte na sobě makeup a už to není tak hezký pocit. Když na sobě máte BB cream nebo jiný tonovací krém, pleť vypadá přirozeně a nikdo si toho ani nevšimne. Toť můj názor :-) Nevím jestli můžu BB cream doporučit, ale to co se o něm píše opravdu splňuje. Teď už je jen na vás, jestli vám ta barva sedne a zvyknete si na ni :-)


A jaké zkušenosti s ním máte vy??

FORMSPRING    EMAIL


2 komentáře:

  1. Mám ho, jsem s ním relativně spokojená, ale určitě to není to nejlepší, co může být. :)

    Dovoluji si tě pozvat k sobě na dárečky!
    http://carre-de-sucre.blogspot.com/2012/05/darecky.html

    OdpovědětVymazat
  2. Chystám se ho také koupit, na léto! :)
    PS. Ta spolupráce - napsali mi

    OdpovědětVymazat